436 visninger
|
Oprettet:
slettet bruger {{forumTopicSubject}}
her den i onsdags overførte jeg penge til en bruger herinde for en helt masse tøj, 675kr, og jeg har skrevet med hende flere gange om pengene var modtaget osv, og det var de så fredag, hvor vi skrev sammen om aften, hvilket altså vil sige at det var for sent og sende fredag. men hun lover og få det sendt.
om hun kunne ha sendt lørdag ved jeg ikke, men idag er det ikke kommet.
hvad skal jeg lige gøre??
er jeg mon blvet snydt herinde???
jeg har jo hendes konto nummer, så jeg må jo kunne spore hende via banken?
maj 2009
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 1.096
I så fald er du da nået modig.
Gid det et par dage, det kan jo være at det først bliver sendt i dag eller i morgen - selvom jeg tror at hun har taget røven på dig, hvis brugeren nu er slettet.
Husk ALTID adresse og tlf, specielt når det handler om større beløb, eller mød personen face 2 face, du kan ikke gøre noget, hvis du ikke får tingene, udover at melde det, men det sker der nok ikke så meget ved.
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 77 Svar: 1.315
Det kunne jo være det kommer en af de nærmeste dage og hvis det er en pakke hun har sendt det i burde der jo være et pakkenummer der kan spores, men det hjælper jo ikke hvis du ikke kan finde hende.
Du fik ikke hendes navn og adresse og kan søge hende på Krak?
Jeg ved ikke om banken opgiver den slags oplysninger, du må ringe og spørge.
Kender godt følelsen, det er simpelthen bare for surt hvis man mister de penge, men indtil videre er jeg sluppet for at blive snydt, men det er da mange penge..
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
Jeg vil tage det med ro indtil sidst på ugen i hvert fald, hvis personen først sender det afsted i dag så vil det være lidt trist at gøre et kæmpe nr. ud af det..
dec 2008
Håber du får tingene i morgen.
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 51 Svar: 396
hun lød bare så reel, så jeg tænkte i første omgang om brugeren af andre grunde kunne være blevet slettet?
mn syntes da allligevel man skal have ualmindelig dårlig opførsel herinde for ligefrem og blive slettet og ikke bare frosset?
dec 2008
Det er nok bare ikke alle der lige tænker at sende tingene i samme øjeblik pengene går ind. Måske hun venter til i dag.
Tror også du skal slå koldt vand i blodet og se om ikke det kommer i løbet af nogle dage.
Men kan da godt forstå du er lidt mistænkelig når profilen er slettet. Jo tror man skal opføre sig ret slemt for at blive smidt ud, så hun har nok selv slettet den.
men hvis hun nu kun havde den profil for at komme af med de ting du købte synes hun måske ikke der var nogen grund til at have den længere.
Har du set om hun også havde det i annonce på evt guloggratis og dba?Så kan du måske finde hende der..
jul 2008
dec 2008
Det er lige sådan noget der kan gøre, at man ikke lige handler på nettet i et stykke tid igen....
Har altid brugt at skrive eller sms'e en del frem og tilbage med dem jeg handler med så jeg har kunnet fornemme om de er reelle, men det har du jo også fornemmet hende her skulle være.
jul 2008
og der skrev hun til de andre at det var solgt til mig også.
slettet bruger