{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
373 visninger | Oprettet:

hjælp {{forumTopicSubject}}

min søster skal skilles men hendes mand vil ikke skrive under på papirne. Er det ikke muligt at kunne blive separeret uden hans underskrift? Hun bor hos mine forældre men kan ikke få støtte til egen lejlighed, kontanthjælp osv. Uden mandens underskrift ? Hun er gravid og skal føde til december

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.
  • Ny bruse slange 600 kr.
  • perlatorstykket fra køkkenet faldt af 700 kr.
  • Vaskemaskine vil ikke starte, virker som om program vælgeren er frosset men melder ikke fejlkode, 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp
  • #1   1. okt 2009 nogen der har stået i samme situation ?

• #2   1. okt 2009 Jo de kan godt blive sepereret uden mandens underskrift, tror bare hun skal have fat i en advokat.

Hun kan først få hjælp fra kommunen når de er sepereret, og det kan godt tage sin tid. Amtet har nemlig meget travlt.

• #3   1. okt 2009 Man kan sagtens blive både separeret og skilt uden mandens underskrift, men det tager tid og hun bør først og fremmest flytte sin adresse. Man skal ikke regne med at kommunen kommer hoppende med penge bare sådan lige idet det jo er sket en del gange at folk smutter fra hinanden og så kort tid efter finder sammen igen.

• #4   2. okt 2009 problemet er bare at hun ikk kan få en lejlighed med det samme fordi hun ikke er separere t

• #6   3. okt 2009 harrys kone - Det ved jeg, har selv stået i situationen, og endte med at bo hjemme med min mor i en uge efter jeg var kommet hjem fra sygehuset med prinsessen, inden jeg fik en lejlighed.

Det er en hård kamp at skulle igennem, og kommunen er bestemt ikke særlig nemme at danse rundt med.

Kommentér på:
hjælp

Annonce