{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fra kravle til stå til gå
  • #1   28. sep 2009 jamen vores her kravlet i ca 4 mdr nu og hun havde kravlet i 14 dage da hun rejste sig op hun går rundt om bordet og når vi holder hende men hun kan ikke selv gå men hun er også kun 9 mdr.

• #2   28. sep 2009 Tiffanie begyndte at stå og rejse sig og kravle da hun var 10 mdr, og gik da hun var 14 mdr.

• #3   28. sep 2009 okay håber nemlig bare jessica gider gå juleaften vil have hun skal hente gaverne smiley

• #4   28. sep 2009 Danni begyndte at møve/kravle da han var 9 måneder og gik første gang da han var 14 måneder.. kan ik huske hvornår han begyndte at rejse sig op af ting

• #5   28. sep 2009 Lucas har kravlet a la jægersoldat i mudder siden han var 8 mdr.
    Han har rejst sig op ved ting de sidste to mdr og er lige begyndt at kravle rigtigt.
    Han går med støtte fra os.
    Lucas er llige blevet 1 år og jeg tror, at han selv kan gå rundt om juletræet sammen med os i år;o)

Cecilie kravlede og rejste sig som 10 mdrs og gik så fint rundt om sofabordet i laaaang tid, inden hun slap, da hun var 17 mdr.
    En lille forsigtig-vims...hvilket hun stadig er. Man kaster sig ikke bare ud o nye ting, inden man har overvejet om det kunne være farligt... ;o)

Marcus var en FEEEEED baby, og kunne først kravle og rejse sig da han var 13 mdr.
    Han gik da han var 15 mdr, så han var bare lige lidt længe om, at opdage at man kunne komme frem i verden ved egen hjælp, og SÅ gik det ellers derudaf;o)

• #6   28. sep 2009 hehe jessica kravler også som en jægersoldat i mudder smiley .. øv så kommer hun nok ikke til at gå inden for 3 måneder hun er rimelig langsom smiley . hun vil meget gerne men kan ikke smiley .. glæder mig altså bare til hun kan må væære såå sødt

• #7   28. sep 2009 Papaya har møvet sig fremad som en armygirl siden hun var 5 mdr, og begyndte så at rejse sig op af ting da hun var lige knap 6 mdr og er først begyndt at kravle rigtigt nu hvor hun er 7 mdr.

Men vil også gerne vide hvor lang tid der så ca. går til de rigtig begynder at gå selv

• #8   28. sep 2009 Jamen Oliver kravlede da han var 5½ mdr, og han begyndte at gå lidt for en lille måned siden og han er 11 mdr her d.2 ... smiley

Nu i Lørdags begyndte han at rejse sig op uden at holde fast i nået...

• #9   28. sep 2009 vores den første gik også inden han var et år tror han var 10 11 mdr da han tog sit første skridt

• #10   28. sep 2009 Min lille mand er vist en af de lidt dovnere... hehe...
    Han har kravlet siden han var 10 mdr ca og rejste sig hurtigt efter ved ting.... Nu er han 14 mdr, og han får Gelé ben SÅ snart vi slipper ham.... tror han slægter sin mor på, jeg var nemlig akkurat lige sådan... dog stak jeg i et skrig når jeg blev sluppet, det gør han dog ikke....
    Håber og tror på han går til jul, men lad os nu se...

• #11   28. sep 2009 Elias "kravlede" (som en soldat i mudder) da han var 5 1/2 måned og er nu begyndt at rejse sig op af ting (7 måneder)

Kommentér på:
fra kravle til stå til gå

Annonce