465 visninger
|
Oprettet:
EKSAMEN {{forumTopicSubject}}
Puha... Her går jeg og har det rigtig skidt... Mave problemer, svimmelhed, snurren i maven, rysten på hænderne osv... Jeg kunne blive ved... Det er den frygtelige eksamens tid, for mig lige om lidt... kl. 11.00 i dansk...!!!!!
Kender I følelsen, hvor man synes man har brugt tid og dage på at forbedrede sig, og nu når gongen slår, så har man glemt alt... Virkelig ALT... Kan ikke huske noget som helst der har med dansk eksamen at gøre, eller ikke engang hvad jeg skal sige... Puha det er skidt det her...!
Rysten hilsner fra Pingu-eksamensskræk hihi ;-/
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
jeg har det på samme måde , skal op i tværfagligt projekt kl 11 ,.
er ved at brække mig , har ondt i maven .. Og iiiiiiih ..
JEG VIL IKKE ....
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 44 Svar: 153
mar 2008
det plejer at løsne lidt op når jeg så kommer ind ..
mar 2008
Så håber virkelig det løsner sig op når jeg kommer op på skolen, vil bare helst ikke hører hvad de andre har fået, ikke at jeg vil lykke ønske dem, men jeg kan bare ikke li at hører deres karakterer inden jeg selv skal ind, da det gør mig mere nervøs, og på en eller anden ligger det er pres på én, selvom det jo kan være lige meget hvad man får...! Bare man består
Og så når jeg har min eksamen overstået, så vil jeg hellere end gerne hører de andres udfald af eksamen..! Så kan jeg bedre håndtere det hele hehe:-)
mar 2008
Nå nu vil jeg blive færdig ..
arr jeg har det skidt .. piv ..
mar 2008
Vi snakkes ved - Hygge...!
Hvis det kan hjælpe dig, så har jeg det ligeså dårligt, hvis ikke mere hehe:-)
Pøj pøj...
EKSAMEN