5. sep 2008 Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
lidt hjælp til handel på nettet {{forumTopicSubject}}
Sagen er den at jeg har købt og betalt en vare købt på trendsales spurgte ind til farven mange gange men hver gang fik jeg samme svar og billeder hvor farven var meget svær at se!
Modtager så varen forsinket og ser den er grøn og ikke brun. Fortæller sælger det men lader det være. Sælger undskylder og overføre noget af prisen og siger jeg kan beholde den.
Jeg har på intet tidspunkt bedt hende om dette og har ikke gjort andet end at gøre opmærksom på den har en anden farve end beskrevet.
Nu skaber hun sig og forlanger varen tilbage selvom jeg så mister penge eller hendes penge som jeg ikke har bedt om tilbage.
Hvordan skal jeg forholde mig?
Det er vel kompensation for fejl i beskrivelsen, synes det tyder på man godt var klar over det siden der bliver overført en del af beløbet uden diskution.
Gider ikke ballade men vil ikke sende varen tilbage og miste på det og kan ik se hvorfor jeg skal overføre de penge som personen først synes var rimeligt at jeg skulle have for bagefter at skabe sig over det :S
Er rigtig ked af det da jeg handler i god tro
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Nu ved jeg ikk hvad beløb det drejer sig om, både hvad du har givet og hvad hun har givet tilbage..
Men tror bare du skal gøre som Michelle siger og ignorere hende, og ellers prøv og skrive til supporterne på Trendsales, de plejer at være RIGTIG søde til at hjælpe...
sep 2008
sep 2008
det er kun rimelig kan jeg høre, at vi gøre det på den måde...ingen sure minder herfra
Hendes mail da jeg skrev at den altså var grøn men nu vil hun have varen eller pengene igen :S Fatter det bare slet slet ikke
sep 2008
sep 2008
sep 2008
lidt hjælp til handel på nettet