{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

ondt i halsen hva nu ?? {{forumTopicSubject}}

jeg har i dag haft ondt i halsen ikke noget vildt før her til aften og i nat er det bæevet meget værre . er gravid i uge 35 . skal jeg ringe til lægen eller ??? jeg spiser panodiler og sugetapeletter og drikker varm the men intet hjælper. nogle der har nogle gode råd til så det går over . det gør meget ondt og kan ikke rigtig bestemme mig for om min hals er hævet en smule ..

HJÆLP HJÆLP hva gør jeg lige ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ondt i halsen hva nu ??
  • #2   26. aug 2009 Der findes desværre ikke rigtig nogle gode råd som hjælper den slags med at gå over. Man kan kun forsøge at lindre det og det gør du jo allerede. Du kan evt. ringe til lægen og høre hans/hendes mening, men det er jo tiden hvor mange bliver sløje og så længe du ikke har feber er der nok ikke så meget at reagere på.

• #3   26. aug 2009 jeg syntes ikke selv jeg har feber overhovdet . men min hals føles hævet nu og mine øjne klør og er bare så slap det er enda hårdt at skrive på tasteturet .. men har lige sladret til min mor . har så ondt jeg ikke kan snakke så hun må tage beslutningen om der skal ringes til lægen .. smiley men ellers tak for hjælpen.

Kommentér på:
ondt i halsen hva nu ??

Annonce