{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.358 visninger | Oprettet:

puhhaa! please, hjælp mig..!! {{forumTopicSubject}}

jeg ved ikke lige hvordan jeg skal starte men vil meget meget gerne have råd her!

landet ligegr sådan at jeg har min datter i dagpleje (komunal). og hun har haft en god lang periode hvor hun har skreget heeeelt vildt når vi har skullet skifte ble på hende elle rbare vil i nærheden af det. Jeg har længe tænkt at det bare er er bleperiode, men da dagplejen har holdt 14dages ferie har der slet ingenting været. Idag har hun så været der igen for første gang efter ferien, og vi har samme problem igen. Hun hyler op i hvilen sky..
jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Skal lige siges iben har haft et rigtig godt blåt mærke på inderlåret også, som jeg har tænkt mig til var fra gyngen..
jeg prøver at tænke logisk, men ens værste mareridt dukker også op. Hvad gør jeg?? Og hvad kan denne adfærd skyldes??
kære piger, hjælp mig..!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  puhhaa! please, hjælp mig..!!
  • #1   25. aug 2009 Ej, ved ikk hvad det kan skyldes, men hvis hun reagere så voldsomt og har haft blå mærker burde du måske overveje at få hende flyttet?!!

  • #2   25. aug 2009 det overvejer jeg kraftigt.. hun er skrevet op til vuggestue, men kan først få plads først i november..

  • #3   25. aug 2009 hvordan gjorde du det, hvis jeg må spørge?

  • #4   25. aug 2009 har lige snakket med min mor som er dagpleje, og hun siger at hun ville råde dig til at snakke med den pædagog der er tilknuttet.

  • #5   25. aug 2009 Hvis jeg havde oplevet lign med min dreng, så havde jeg taget ham ud, ringet på kommunen og brokket mig til de makkede ret... hvis de smækkede på, så havde jeg ringet igen.... JEG skulle nok få min vilje...

  • #6   25. aug 2009 jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre.. men vi snakker om at melde hende fra for vi vil ikke gå og have sådanne tanker hver gang vi skal aflevere hende...

  • #7   25. aug 2009 som min mor siger kan der være utrolig mange grunde til at hun reagere sdan. Og hun syntes du skal aftale et møde med den pædagog der er tilknyttet din dagpleje så de kan finde ud af hvad det skyldes. Netop så du ikke går og har de tanker. Det kan være det slet ikke er så slemt som du frygter, og så ville det jo være synd at gå og væe bange.

  • #8   25. aug 2009 min søn har også reageret på samme måde længe. men det kommer og går. min mormmor som havde alle sine 4 børn hjemme til de startet i skole har sagt at sådan reagerede nogle af hendes børn også ( mine onkler og mor)
    børn løber og leger og får blå mærker, sådan er det bare. man kan ikke pakke dem ind i vat, desværre. med det er sådan de lære.
    inden du begynder at mistænke nogen for noget, så tag en snak, med den tilknytted pædagog, som andre siger.
    kan godt forstå det er trælst med de tanker, med der er nok en god grund.


  • #9   25. aug 2009 øøøhhh jeg ville nok lige ringe og tage en snak med pædagoen og så se at få mit baren på rette køl igen.. Tag evt en snake med dagplejeren.. Og hva så om der først er plads til novenber... det kan barenet jo ikke gøre for..
    Sagde moderen der har gået hjemme i8mdr nu med sin søn da der ingen pladser er til hendes søn efter hun tog ham ud. Pga en forfærdelig dagplejemor...
    Sådan er livet nmår man har børn..

    og ja Tine K børn får blå mærker det er vi enige om.. MEn der skal godt nok meget til at få et på inderlåret og man kan altså godt se om det er en finder eller en pludselig skade...


  • #10   25. aug 2009 ja jeg er meget i tvivl.. jeg vil helt klart tage en snak med pædagogen og dagplejen bagefter.. jeg synes altså også det er et mærkeligt sted at få et blåt mærke.. hvordan får man lige det??
    jeg har rig mulighed for at holde min datter hjemme lidt,..


  • #11   25. aug 2009 Som jeg sagde tidligere, søs...


    Foredring, og hvis ikke så klae, og flyttelse..


    Stakkel Iben og stakkels jer.. I går med tankerne om hvad der giver sådan en reaktion, og Iben har det ikke godt..


  • #12   25. aug 2009 Jeg havde flyttet mit barn først og spurgt bagefter det er helt sikkert.

    Jeg læser til sygeplejerske og skal netop arbejde på børneafdelingen, og blå mærker er tegn på slag og blodansamlinger, de er typiske på underben for stort set alle børn, men på inderlåret har jeg end ikke engang set på hverken min 6årige søn som ellers klatre i træer dagen lang eller min 2årige datter som er en vovehals dagen lang.

    Jeg ville tage ham ud, derefter kontakte kommunen og sige til dem du grundet dit barn ikke trives ønsker et andet sted, forklar om dit barn sig hvordan han/hun reagere og så skal du nok få en plads hurtigt, det jeg sikker på.


  • #13   25. aug 2009 fru larsen: vi fik flyttet vores dreng fra hans dagpleje efter utallige telefon opkald..
    men jeg ved er der er tilknyttet en pædagog ting fra kommunen til hver gruppe dagplejer ( der er ca. 5 i en gruppe) og du ringer bare ind til kommunen og beder om at snakke med hende som er tilknyttet jeres gruppe og så fortæller du det som det er og de vil nok sige at der ikke er noget på det men hold fast i din mening for det er bare ikke okay..
    tror vi bøvlede ca. en mdr. med at få vores flyttet men det lykkedes og vi fik den sødeste dagplejemor og han var så glad for at være der..
    men i din sitiuration skal de gøre det med det samme for da vores pædagog endelig forstod at jeg mente det havde vi en ny plads efter 3 dage...


  • #14   25. aug 2009 altså helt generelt syntes jeg man bør snakker om hændelserne inden man f.eks flytter sit barn.....

    jeg ser min dagplejer som min samarbejdspartner omkring mit barn og ville da helt sikkert spørge pænt ind til blå mærker, skrigeri etc. og jeg har aldrig selv oplevet at man ikke har villet eller kunnet give svar på hvad der er hændt eller at vi sammen har kunnet finde en løsning på problemerne. dagplejeren er sikkert også selv interesseret i at ændre barnets adfærd og vil da sikkert samarbejde omkring en løsning.


    hvis jeg var dagplejer ville jeg da gerne drages ind i sagerne inden en flytning, og jeg ville være ked af ikke at kunne "forsvare" eller forklare mig.

    som mor til 4 børn vil jeg nu sige at blå mærker kan sidde mærkelige steder også på inderlårerne, man kan hænge fast i sadlen fra trehjulerne, støde ind i hjørnet af havebænken og mange andre ting.

    jeg syntes lidt det er at stikke hovedet i busken bare at bede om en ny dagplejer, man er nødt til at snakke om problemerne- dernæst kan en flytning jo sagtens være en del af løsningen på problemet, men en uformel snak om tingene bør efter min mening komme først.





Kommentér på:
puhhaa! please, hjælp mig..!!

Annonce