{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

LORT allerede fra morgenstunden!! :'( {{forumTopicSubject}}

.. Ja, lillemanden og jeg har lagt indtil kl.8.30 og hygget og pjattet inde i sengen, jeg står op og kigger på min tlf og ser så at manden allerede havde ringet 3 gange smiley ..
Han ringer så igen mens jeg sidder med tlf i hånden, og han fortæller mig at han har været nede og arbejde hvor min farfar og farmor bor..
- Min faster og farmor kommer ud i haven og vil snakke med ham, og Anders siger : Jeg går lig hen i bilen med de her ting, og på vej til firmabilen møder han min far som kommer kørende med FULD FART!!! ...
Han skynder sig hen til deres have igen og min farmor og faster kommer igen ud og græder HELT vildt, og min far kommer osse ud efter 10 min med tårer i øjene, min farfar er syg igen... RIGTIG syg, hans blodtryk er 78/48, hvilket er meget meget lavt... Han har vejrtrækningsproblemer, snakker sort snak og ser syner, min far finder så ud af den læge der var tror det var iaftes eller var det i går eftermiddags det husker jeg ikke, men det er osse ligemeget, ham lægen har hvertfald givet min farfar en vanddrivende pille, hvilket hans hjertelæge har sagt at han ABSOLUT ikk må få mere af... Han får vist 2 om dagen og det er det han må få, han må på INGEN måder blive sat op i vanddrivende da hans hjerte overhovedet ikke kan tåle det...

- Nå men jeg ringer så selv ned til min farfar og farmor for at høre hvordan og hverledes, men fik ikk noget ud af det, min far græd som jeg ved ikk hvad og jeg forstod ikk andet end at jeg skulle ringe til min mor og fortælle hende om det (min mor er på vej herud), så det gør jeg..
- Og så ringede jeg til svigermor da jeg IKKE vil ha Oliver med derned på nogen måder, og regner med vi skal derned senere og aflaste min farmor og faster lidt!! ..

- For at forklare kort hvorfor de skal aflastet, min farmor har meget svær ledgigt og har heletiden så mange smerter at sådan en situation her er meget svær for hende at tackle, og min faster bor nærmest nede ved dem fordi min farmor ikk kan hjælpe min farfar og hjemmeplejen vil ikke gøre mere end og pakke ham i seng og ta ham op igen morgen, middag og aften!! .. Og de har ham HVERDAG... Og han er kørestolsbruger da han er lam i den ene side efter et utal at blodpropper og hjerneblødninger, og så lider han meget af vand i kroppen, men de får jo aldrig alt vand ud da de ikk må give ham mere af det vanddrivende der så de kan kun tømme ham sådan at han ikk er syg af det mere, og derfor er han osse VILDT tung når han skal på toilet osv!!!! ... smiley

Fuck det er hårdt det her, og forrige gang han var indlagt, der var det "bare" vand i kroppen, men der fik vi og vide at de vidste ikk om hans hjerte kunne klare de her ture 20 gange, 5 gange eller 2 gange endnu, så hver gang han bare bliver det MINDSTE syg bliver jeg SÅ bange, min farfar og jeg har altid haft et KANON forhold da jeg var det første barnebarn osv osv osv osv...

Undskyld det blev lidt langt, måtte bare ud med det, fordi sidder her og prøver på at lade vær med at græde for Oliver's skyld

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LORT allerede fra morgenstunden!! :'(
Kommentér på:
LORT allerede fra morgenstunden!! :'(

Annonce