259 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Nogen som kender"
Nogen som kender?
Hej, er der nogle som kender en go internetbutik hvor man kan købe et børne spise sæt? Sådan et med fladtallerken, dybtallerken og en kop.. Kan bare ikke finde et sæt som jeg syntes er pænt.. Håber d...
Hej, er der nogle som kender en go internetbutik hvor man kan købe et børne spise sæt? Sådan et med fladtallerken, dybtallerken og en kop.. Kan bare ikke finde et sæt som jeg syntes er pænt.. Håber d...
Skrevet af: Betina&Basse < - 18. aug 2008
hejsa... nogen som kender
jeg vil høre om der nogen der kender nogen gode hjemme sider, hvor jeg kan kigge på barnevogne, ud over, her inde og den blå avis... plus er nogen der kender nogen barnevogns butikker i sverige. f...
jeg vil høre om der nogen der kender nogen gode hjemme sider, hvor jeg kan kigge på barnevogne, ud over, her inde og den blå avis... plus er nogen der kender nogen barnevogns butikker i sverige. f...
Skrevet af: bina ----født en prinesesse den 27/9 w - 27. maj 2009
Nogen der kender.
Hej mon der er nogen herinde der kender en familie der sidder hårdt i det og ikke har råd til tøj, og legetøj. kunne selv give det til mødrehjælpen men er det så den der virkelig har brug for det, ...
Hej mon der er nogen herinde der kender en familie der sidder hårdt i det og ikke har råd til tøj, og legetøj. kunne selv give det til mødrehjælpen men er det så den der virkelig har brug for det, ...
Skrevet af: Jennifer- mor til Mikkel & Mynthe <3 - 25. dec 2012
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
- reparation af tv 2.000 kr.
- Demontering af garderobeskabe og bringer den ned ad trappen 1.400 kr.
- Install a spotlight in leaving room 500 kr.
- El arbejde af montering af tørretumbler og på montering af nyt 450 kr.
- Håndvask sidder fast 625 kr.
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
Nogen som kender