13. jul 2009 Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 1 Emner: 172 Svar: 591
Morgen ulykkelig {{forumTopicSubject}}
Kender I det at man er totalt ulykkelig over noget, hvor kæresten mener det nok skal gå?
Her til morgen kommer kæresten ind og vækker mig kl 5 og spørg om jeg har set hans forlovelsesring og halskæde? - Han var nede og træne i går aftens og der holdte jeg hans halskæde og ring (han har aldrig kunne træne med smykker). Jeg fløj op af sengen og gennemrode alt mit tøj fra igår, men ingen af delene var i mit tøj, vi har kigget over alt i vores lejlighed, og væk er den. Kæresten valgte så at gå ned i bilen og kigge om den skulle ligge der, og det gjorde den ikke.. - På vej på arbejde her til morgen rundede han så lige motionscenteret, men der var den heller ikke
Tuder helt, der er så mange minder forbundet med den ring og halskæde.
Halskæden fik han af mig på vores første årsdag, og ringen havde han nøje udvalgt og der var så mange ord og følser forbundet med den da det var den han gik på knæ med...
Kæresten mener dog vi nok skal finde den, og der sikkert er nogle ærlige mennesker et sted, så hvis vi har glemt den i motionscenteret at så nogle aflevere den i personale postkassen.
Har ikke lavet andet end at græde siden vi fandt ud af den ikke var i lejligheden.. - Åhh der skal heller intet til før jeg tuder her i graviditeten - Jeg er åbenbart en være "tude marie".
aug 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 236
Krydser for den kommer frem igen
jul 2009
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 1 Emner: 172 Svar: 591
Har lige ringet i motionscenteret, de har ikke fået den indleveret..
Har ingen ide om hvor jeg længere skal kigge
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.562
jul 2009
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 1 Emner: 172 Svar: 591
Man kan vel ikke engang købe en enkel ring når det er forlovelsesringe? så skal vi vel ha helt nye??
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Har I skulle ind et sted på vej hjem som en tank eller lignende eller derhjemme hvor du har lagt den på en lidt høj køkkenhylde?
hvor er det synd men det er rigtig træls hvis der er nogn i motionscenteret der har taget det og tænkt at de ville se hvad de kunne få for det! Det er så luset men det er der fyre der kan finde på -og piger for den sags skyld også.
Håber at I finder den, for der har vel heller ikke været nogen grund til at du skulle have lagt det fra dig dernede -med mindre du skulle på toilet selvfølgelig
Morgen ulykkelig