{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
442 visninger | Oprettet:

Hygge tråden :o) {{forumTopicSubject}}

Halli halløj allesammen :o)

Hvad laver i her til aften ?

- Jeg passer hvapserne, har en datter der IKKE vil sove, en mand der er total væk i en film med hans lille bror..

Hvad har i lavet idag ?

- Jeg har været til møde, hygget med Lærke og vapserne. & ellers ikke så meget har haft en møg dag idag, er træt af alle mennesker, har lyst til og gå min vej (af helved til) med Lærke og hundene, har bare været træt af alt idag. syntes kæresten er en idiot, min graviditeten er træls. (Jeg har sindsyg mange smerter i lænd og ryg.. + hvergang han bevæger sig gør det ondt i mit mave skind !) er træt men kan ikke sove fordi jeg har så ondt hele tiden... iiih. er bare irriteret på alt ting idag

Lidt brok & en hyggetråd fra mig af !´

Knus Lykke :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hygge tråden :o)
  • #1   6. aug 2009 Vi har haft besøg af min mor og stedfar idag og så grillede vi :o)

Efter Nicklas kom i seng har jeg fået malet et vindue og en dør mens kæresten har kløvet noget brænde.. det er bare sådan noget der skal gøres, ikke min ynglingsbeskæftigelse..

• #2   6. aug 2009 jeg spiller snakes and ledders tournering på kov og yatzy tounering på onlinebanditten

jeg har været til samtale det sted jeg skal i praktik 2.9 og glæder mig meget

ellser slapper jeg af og drikker dansk vand

• zzzz .
    zzzz . Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 323
    #3   6. aug 2009 Jeg har været på arbejde, og efterfølgende været ude og trave med hunden, lavet mad, og tørret støv af über alles..
    Nu sidder jeg lige og surfer rundt på nettet, og tænker at jeg burde gå i seng, da jeg skal op kl 5.30 i morgen, og på arbejde.

• #4   6. aug 2009 Halløj . jeg kigger lidt på hunde .. Magnus sover og kæresten lufter vores katte (vi passer hus og dyr , så vores katte skulle lige ordnes)

i dag har jeg haft gæster, fået gaver og haft en lidt umulig søn smiley ! det kan han ikke være bekendt på miin fødselsdag, ej det er fordi vi lige har været i jylland, så sker der jo en masse ting for sådan en lille en smiley

• #5   6. aug 2009 Ina . Lyder fanme hygge med grill osv.. Nej jeg hader os det der med og skal kløve brænde.. årh, det er så træls.. men gad da godt male et eller andet hehe

Termin den 24/3 2010 K . Lyder lidt det samme som her, spiller lidt på facebook lige pt. også drikker jeg mig en kold cola :o) - hvad skal du i praktik som ??

• #6   6. aug 2009 tillykke med dagen

• #7   6. aug 2009 lykke.

jeg skal ud på et medborgerhus for ældre her i byen, så var ude og hilse på idag og blive vist rund, det er super hyggeligt og de alver alt fra sy til gå ture...

hvor er han vokset Ina

• #8   6. aug 2009 Winnié samme her, kunne godt bruge noget søvn skal dog op ved 6.30 tiden men alligevel.. gider bare ikke gå i seng, ved jeg ikke kan sove .. øv bøv..

*Mor til magnus* Åe, ved i hvilken hund i skal have så ?.. Tillykke med dagen, håber da du haft en deeeeeejlig dag alligevel.. nej kender godt det der med de blir forvirrede :o( det er rigtig øv og synd for de små bebser .

• #9   6. aug 2009 Termin - årh bare det var mig, jeg arbejdede på et plejehjem, men pga. graviditet kan jeg ikke være der... savner bare alle de gamle nisser så meget.. - man kommer sq til og holde meget mere af dem end man regner med :o)

• #10   6. aug 2009 det er ikke et plejehjem men et dagcenter. jeg skal være der til min barsel starter

• #11   6. aug 2009 Tillykke med dagen Mor til magnus :o)

Termin den 24/3 2010 K; ja han er blevet stor nu, han er slet ikke min lille baby mere.

Lykke, jeg maler vinduer, det HADER jeg! Næste gang vil jeg sguhave et hus med plastik vinduer eller i det mndste et hus hvor der ikke er 20 vinduer og 4 døre.. Puha det er mange :o)

• #12   6. aug 2009 Iermin .. nåe, okay .. smiley

Ina - haha, jeg elsker og male vinduer osv. ja, ellers må i jo skifte det ud med plastik smiley ..

• #13   6. aug 2009 Puha Lykke, skal vi ikke bare kalde det finanskrise *g*
    Syntes ikke lige at der er råd til nye døre og vinduer ligenu, desuden fejler de andre intet, de skulle bare have træbeskyttelse :o)

Det er jo også rart nok at få lavet sådan noget, men jeg kan først komme igang efter kl 20 når Nicklas er puttet.

• #14   6. aug 2009 Ååååh, jeg stod tidligt op med Oliver, så gik vi i bad, han sad i hans badekar inde i bruseabinen ved mig og han synes bare det var det SJOVESTE at vandet fra bruseren ramte ham lidt smiley ...
    - Så kom min veninde med morgenmad, og vi hyggede os rigtig med Oliver, pjattede og legede, kl.14 kom hans farmor og lånte ham,så hyggede bare med min veninde og spise dejlig aftensmad med manden, så bev jeg ringet op at min farfar var blevet indlagt igen igen smiley ...
    - Så havde vi spist og fik hentet Oliver, så tog vi med farmand ud og gøre rent på hans firma, og så lig et smut ned til min farmor for at høre om hun havde hørt noget nyt, havde hun desværre ikke, da han muligvis ikk kan blive undersøgt før kl.1 i nat... smiley

- Jaaa, og nu tror jeg at jeg vil til og i seng... smiley

• #15   6. aug 2009 tak tak smiley ja det er synd når de bliver forvirret de små stakler smiley men isolere dem kan man jo heller ikke .

• #16   7. aug 2009 Pernille - Hvor langt har du til grænsen?!!! smiley

• #17   7. aug 2009 Pernille - Nååårh okay, ja så har det da været noget af en tur smiley ... Vi bor heldigvis kun ½ time - 3 kvarter fra grænsen alt efter trafik osv osv osv smiley

Kommentér på:
Hygge tråden :o)

Annonce