{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  godmorgen piger..
  • #1   25. jul 2009 Jeg sidder og venter på vi skal ud og handle.....
    Bare ikk lige noget jeg gider... var ude igår, og er vist kommet alt alt for tidligt op.....

• #2   25. jul 2009 Jeg sidder også bare og keder mig... Både manden og datteren sover... Så lige nu sidder jeg bare og venter på at hun vågner fra sin lur, så jeg har noget at tage mig til.. =) Manden skal vækkes til frokost, han ville stå tidlig op idag, så jeg kan tage til tyskland og handle stort ind.. (han arbejder nat)

• #3   25. jul 2009 tja jeg sidder også bare og kukkelurer, babydrengen er ude og sove i barnevognen og manden er på arbejde, så for os er det bare en helt almindelig dag som alle andre hverdage...

• #4   25. jul 2009 jeg fandt lige ud af iben har 5 bleer tilbage, så jeg skal da vist også ud og handle smiley

• #5   25. jul 2009 Jeg sidder og fordriver tiden indtil posten har været her :b
    Venter på noget jeg har bestilt til Jessica (:
    Så håber jeg bare det er med i dag (:

• #6   25. jul 2009 Godmorgen, så er jeg også oppe. Jeg sidder bare og stener lidt rundt på nettet, har lige spist morgenmad. ;o)

Burde virkelig tage mig sammen til at få ryddet lidt op, her ligner lort, men har simpelthen så ondt i maven og kan dårligt nok gå. Så i stedet bruger jeg tiden på at have lidt ondt af mig selv. ;o)

• #7   25. jul 2009 Jeg undre mig over at min manse IKKE er kommet hjem endnu eller har givet lyd fra sig siden kl 3 i nat ..

Har kvalme , så det er en af de dage hvor man bare gerne vil ligge under dynen og putte med manden , men HEY , han er IKKE hjemme og kan ikke få kontakt til ham ..

IIIIIIIIIH MÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆND !!!!!!

• #8   25. jul 2009 Har du fået kontakt emd ham Lullee?

• #9   25. jul 2009 Vi blev vækket af nogle bekendte som bl.a er min tidligere træningspartner og han er vores computer mand og de have et STORT problem nemlig at køleskabet var stået af og de har ikke træk på bilen og tirsdag da de kom med min computer sagde jeg de bare skulle ringe så efter de havde samlet sig mod blev det gjort og vi tog ud til dem så jeg kunne drikke kaffe med hende og Rasmus kunne hjælpe med at hente køleskab smiley

Er lige kommet hjem og sidder og overvejer at lave broccoli salat til i morgen hvor vi skal grille med MG men er i tvivl om jeg skal lave det i morgen først synes bare tit mad smager bedst næste dag smiley

Kommentér på:
godmorgen piger..

Annonce