{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
524 visninger | Oprettet:

Så rejste mor på hendes sidste rejse {{forumTopicSubject}}

Kære alle sammen

Havde lige et lille øjeblik hvor jeg kiggede på computeren, og tænkte der er så mange af jer der har hjulpet mig, og ikke mindst fulgt mig igennem min svære tid.

Som mange jo ved herinde var mor meget syg (bugspytkirtel kræft), og hun var uhelbredelig.
Jeg kan ikke skrive så meget om det endnu, så det er lige meget kort fortalt, men sys i skal vide det herinde.

Mor tog på hendes sidste rejse i søndags den 5. Juli 15:20, rejsen op til engle verdenen. Hun blev lagt i hendes ubeskrivelige smukke brudekjole med roser fra vores bedste´s have, jeg kan ikke beskrive hvor smuk hun var, kan kun sige gude smuk.
Mor nåede, at få at vide at hun skulle være mormor, og gud hvor blev hun glad for det, og ikke mindst stolt, hun nåede jo desværre ikke at blive menneske mormor, men jeg er sikker på, hun bliver verdens bedste engle mormor.
Og ikke mindst er der en deroppe som har fået verdens bedste engle mor, personen ved selv hvem jeg mener smiley

Når jeg engang får mere mod vil jeg skrive lidt mere....

Mange knus fra mig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.
  • Fjerne mini-vaskemaskine under køkkenbord. 840 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Hjælp til at samle Ikea skab og hænge lamper og andre ting op - fra kl 15,00 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så rejste mor på hendes sidste rejse
Kommentér på:
Så rejste mor på hendes sidste rejse

Annonce