972 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Er der nogle derude ?? Er der nogle derude ??

Hvad laver i ??

Jeg stener lidt .. Ser mindehøjtidelighed med MJ .. Har vist tudet det jeg kan .. Hehe .. Alle de hormoner gik lige helt i selvsving ...

Og så troede jeg lige der måske var ved og ske ting og sager med babyen .. Men nej nej .. Ikke alligevel .. Æv .. hehe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af 6 lamper 1.000 kr.
  • tømrer 1.000 kr.
  • Føring til lampe 250 kr.
  • Opsætning af lampe 700 kr.
  • Fyld vand på mit varmeanlæg 1.200 kr.
  • Badeværelseslåge hænger 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er der nogle derude ??
  • #1   7. jul 2009 jeg ser det også .. MJ var kun et par dage ældre end min far og jeg sidder sådan lidt og tænker at det sku er for tidligt at forlade denne jord. smiley især hvis det var min far smiley

• #3   7. jul 2009 hey søde smiley
    Ser det også smiley
    Sig mig en gang, troede du lå og fødte nu.. kan snart ikke vente mere på at finde ud af hvad der gemmer sig, heheh.. så kan slet ikke forstille mig hvordan dig og manden må ha det hehe

• #4   7. jul 2009 Jeg kan heller ikke lade være med og tænke på hvor skrøbeligt livet er .. smiley

Mie - havde også selv håbet på det .. Havde SÅ ondt i maven tidligere .. Men det er så selvfølgelig gået over igen .. Så håbede liiige på at der var ved og ske noget .. smiley
    Jamen mig og Casper tager det jo helt roligt - vi ved jo at det er en lille pige eller en lille dreng derinde .. smiley

• #5   7. jul 2009 Jeg er på job, så hører det bare...sidder og surfer lidt på nettet..... glæder mig til at få fri.....skal ned og købe test i morgen fordi min mens er udeblevet... så kryds lige fingre for det er positivt! smiley

• #6   7. jul 2009 vi er så småt på vej i seng... Frederic blev puttet 19.30 uden en lyd, han begyndte jo at kravle for alvor igår - så han er godt nok træt for tiden...

I morgen er jo atter en dag med arbejde mm..

Kommentér på:
Er der nogle derude ??

Annonce