{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

Markræs ulykken {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige læst at den far der lånte bilen ud til de fire unge drenge ikke vil blive straffet idet politiet mener han er blevet straffet nok. Det pisser mig totalt af. Ja, han har mistet sin søn og er blevet straffet på den måde, men manden er også skyld i at tre drenge er døde og en fjerde er knust. Han har overtrådt al fornuft og en hel stribe love ved at låne sådan et køretøj ud til børn! Og ja de er børn når de er i den alder. Jeg fatter ikke at man ikke straffer ham yderligere for det er desværre ved at være ret normalt at mænd lader deres drenge ligge og ræse rundt på den måde og helt uden opsyn.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Markræs ulykken
  • #1   26. maj 2008 Nej vil nu hellere ikk helt enig med dig.. Tror nu at den far er straffet nok for hele livet..

• #2   26. maj 2008 jeg er heller ikke enig.. han har ikke gjort det i den mening.. desværre skete det.. men det sidste han har brug for nu er ar blive straffet...

• #3   26. maj 2008 nu er det jo ikke ulovligt at køre markræs som 13-14 årig. de køre på privat jord/grund.

Det hvor jeg syndes det er uansvarligt, det er at de har kørt uden opsyn, fra en voksen person.

• #4   26. maj 2008 tragisk for både faren, som gav lov og for de forældre som sidder tilbage uden sønner... men er faren kke blevet straffet nok... han skal leve med den skyldfølelse resten af livet...

• #5   26. maj 2008 det er ikke ulovligt når det er på privat grund og jeg mener også at faren er blevet ramt nok i denne sag

• #6   26. maj 2008 jeg mener heller ikk han skal straffes mere, tror han kommer til at "straffe" sig selv resten af livet...

• #8   26. maj 2008 Så hvis det var jeres barn denne mand havde indirekte slået ihjel ved sin handling ville I ikke have noget problem med at han går fri?

Og som en anden nævner så er der stor forskel på at køre markræs på en lille crosser og så et militær køretøj.

• #9   26. maj 2008 nu er det jo luge sådan at de ikke plejer at kører på den grus vej. men på en privat mark og det kan faren ikke gør før. han skal ikke staffes. vis han skal staffes er der sq mange det skulle staffes få noget. hele byen er i soge og det er ikke faren skyld nok han han gidet dem lov

• #10   26. maj 2008 jeg syntes også bare man skal lade faren have lov til at sørge sammen med familien og familierne til de andre drenge.. Der er ingen der skal have skylden, det var en ulykke og det kunne også være sket med en bil, det er bare uheldigt sådan som det sker.. Sådan ser jeg på det.. Var det mit barn, ville jeg heller ikke syntes at en anden skulle straffes for at give lov til at kører og hvem ved om de andre forældre havde sagt god for at deres børn gerne måtte kører markræs ....

• #11   26. maj 2008 Tja, måske kunne en straf afholde andre fra at begå samme dumme fejltagelse. Men nej, så ville vi jo slet ikke have nogen former for kriminalitet overhovedet. Måske skulle vi bare droppe at straffe folk i det hele taget. Man får jo ikke sine stjålne ting tilbage, et voldtægtsoffer bliver ikke mindre voldtaget, et barn der er blevet overgrebet slipper ikke af med overgrebet og et mordoffer bliver ikke levende igen.

• #12   26. maj 2008 Jane : kan overhovedet ikke følgede dig i det sidste du skriver .. !!
    Du skriver at vi slet ikke skal straffe folk , det er noget plader det du skriver , undksyld mig ..
    kan godt være at et mord offer ikke bliver levende igen , en der er blevet vold taget ikk bliver mindr osv ..
    MEN denne far har IKKE haft til hensigt og skade disse unge , OVERHOVEDET .. hvor i mod en voldtægtsmand , morder, osv osv gør tingende i en OND mening hvilket faren ikke har gjort --
    Så kan slet ikke følge dig i dit svar ..
    OVERHOVEDET .. Undksyld mig ..

Har dog ikke læst noget om dem , men kunne ikk lade vær med at skrive ..

• #13   26. maj 2008 jeg vil ikke forsvare nogle, men bilen var til markres, og så længe den er det må børn på 1 år også køre på privat område. det var meningen at den skulle køre på hans egen mark! så må man gøre hvad de vil. manden er total knust.

man kan sætte en mand i fængsel, man kan gove ham en ordentlig bøde, men tage hans barn så bliver man straffet! han var ikke skyld i noget! de børn som kørte overtrådte en regl som de havde... de måtte ikke køre på den grusvej!!!! det vidste de godt.

husk ikke alt i tv avisen og bladende er rigtig.. kender selv ham manden i snakker om

• #14   26. maj 2008 jane prøv at forestille dig at miste dit barn.. hvad kan man gøre ved dig der er værer??? at miste min datter ville da være bundet af alt for mig

• #16   26. maj 2008 det kan jo også ske i en lille kadett... bilen var tung ja, men det gør den også lidt sværere at vælte...har i set grøften de kørte i... den kan jo slå folk ihjel lige meget hvilken bil det er

• #17   26. maj 2008 Jeg syntes også bare det er slem nok i sig selv og familen skal ikke straffes mere end de er..

Kommentér på:
Markræs ulykken

Annonce