14. dec 2008 Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Bogklub... {{forumTopicSubject}}
Jeg havde bestil en startpakke fra babysam og der ringede så en mand efter jeg havde født med et tilbud om at blive meldt i en bogklub. Jeg sagde med det samme nej, men han blev ved. Man fik den første bog meget billigt og derefter skulle man kun købe en bog i løbet af et år. Man ville hver mdr få en mail, som beskrev den næste bog, og ønskede man den ikke skulle man bare besvare mailen og skrive det.
Det jeg så er blevet ret så gal over er at i sidste uge kommer posten med en pakke. Det er så en bog. Syntes da det var noget underligt da jeg ikke har modtaget en mail og skriver så til deres kundeservice, hvordan det lige kan være. Hun skriver så at de ikke har min mail adresse og derfor ikke kan sende den mail til mig. Ihh ha altså... Ved 100 procent at de fik min mail adr, da jeg udtrykkelig sagde at jeg gad ikke alt det pjat med bøger der skulle retur osv, og han forklarede jo hvor nemt det var med den ordning de havde.
Nå, ville vist ikke rigtig noget med dette indlæg andet end at brokke mig lidt. Utroligt man ikke bare bliver klogere og lader være med at melde sig ind i de bogklubber.
apr 2008
Følger: 23 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 21 Svar: 455
Der fik jeg 1 års blade og en kogebog til babymad og så efter 1 år ville jeg blive slettet, men næ nej de forsatte og jeg nægtede og betale og ringede flere gange til sidst stoppede de og jeg hørte aldrig mere.
Men jo tak man burde blive klogere, hehe.
De tar røven på en hvor det er muligt
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Men jeg har skreet at nu køber jeg den bog de har sendt og så vil jeg meldes ud. Skulle jo købe en bog.
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
apr 2008
Følger: 23 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 21 Svar: 455
Min veninde prøvede det også dog skulle hun kun ringe 3 gange. hehe.
Bogklub...