{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Egentlig lidt pudsigt at tænke på
  • #1   11. jun 2009 ja en fjær bliver hurtig til 10 høns hehe smiley

• #2   11. jun 2009 Lige præcis, jeg synes det er underligt at nu hvor der virkelig er 10 smittede og så mange tusind smittede i hele verden, så hører vi næsten ikke om det, jeg vil nærmere sige at nu er 10 høns blevet til en fjer...

• #3   11. jun 2009 Den er i nyhederne nu smiley

Men jeg har nu ikke været bekymret, der er folk der dør af alm. influenza også (ogsp i danmark) og det er der da ikke et så stort hysteri over

• #4   11. jun 2009 Læste lige på News, at over 27.000 mennesker er smittet med H1N1 på verdensplan, heraf er 141 døde af det... Sååååe, synes altså oss det er lidt opskruet... :S
    Selvfølgelig skal vi være opmærksomme på det, da den jo kan mutere, men alligevel, ingen grund til at være hysterisk???

• #5   11. jun 2009 Selfølgelig kan man da være angst, man
    frygter da for ens kære, det er helt naturligt, ligegyldigt om man så er høns eller ej, better safe than sorry.....

• #6   11. jun 2009 Hvis vi ser på hvor mange der smittes med almindelig influenza og dør af det versus hvor mange der smittes af denne her og dør af det så er jeg nu ret sikker på at H1N1 stadig er mere farlig end den almindelige, hvilket jo også er derfor folk isoleres og behandles med Tamiflu, hvilket jo ikke ligefrem er noget lægerne anbefaler når man har den almindelige type, så jeg synes absolut ikke man er en høne fordi man gyser lidt ved tanken om hvor galt det så ud til at være. Hysterisk er det i hver fald ikke. Men mange lever jo også fint med at tænke at man sagtens kan køre 100 på landevejene fordi ulykken jo aldrig vil ramme en selv.....

• #7   11. jun 2009 Hvis vi ser på hvor mange der smittes med almindelig influenza og dør af det versus hvor mange der smittes af denne her og dør af det så er jeg nu ret sikker på at H1N1 stadig er mere farlig end den almindelige, hvilket jo også er derfor folk isoleres og behandles med Tamiflu, hvilket jo ikke ligefrem er noget lægerne anbefaler når man har den almindelige type, så jeg synes absolut ikke man er en høne fordi man gyser lidt ved tanken om hvor galt det så ud til at være. Hysterisk er det i hver fald ikke. Men mange lever jo også fint med at tænke at man sagtens kan køre 100 på landevejene fordi ulykken jo aldrig vil ramme en selv.....

Haps, godt skrevet smiley

Kommentér på:
Egentlig lidt pudsigt at tænke på

Annonce