{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

Hjælp! Er hun fusker? {{forumTopicSubject}}

En kvinde har skrevet på min telefon jeg har til salg på dba.
Ville indsætte beskeden, men den er slettet.
Jeg sendte hende en mail, hvor jeg skrev:

Hej
Jeg kan se du har skrevet på min sony ericsson.
Var du interesseret i den? I så fald, hvor er du så fra?

Mvh
Anne

Så skriver hun:

Hej ven,Jeg ønsker dig at skibet denne konto til min datter, der er iøjeblikket på en landbrugs-projekt i Nigeria hun blev indsendt der isidste uge. Jeg ønsker, at denne pakke, der skal hendes fødselsdaggave. Jeg er en Amerikansk statsborger, men jeg er i øjeblikket iBelarus til forretningsmæssige formål. Min ven fortalte mig om dinAuktionstilstand websted, som de sælger i billigere sats og skibverden, så jeg vil gøre betaling via bankoverførsel. Alt, hvad jeg harbrug for nu, er disse oplysninger til at gøre det muligt for migforetage overførslen.
1. Bank oplysninger ..
2. Shiping omkostninger til Nigeria ..
3. Samlede omkostninger ..
Hilsen

Noget siger mig, at denne person ikke er helt oprigtig..

Hva mener i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp! Er hun fusker?
  • #1   5. jun 2009 Du skal ikke sende hende noget som helst, lyder da som en fusker

• #2   5. jun 2009 Den er fup.. Lad være med at svare og slet den .. :o)
    Det er fusk så det basker ;o)

Lyder lidt som en google oversætter der har været inde over den tekst :o)

• #3   5. jun 2009 Helt sikkert en fusker smiley Det er oprindeligt skrevet i engelsk men er så vidt jeg kan se og læse oversat via google translate.....

• #4   5. jun 2009 Lige præcis også min tanke..

Tror også det er dba. der har været inde og slette beskeden derinde.

Har skrevet en mail til dem om de ved noget om den bruger. Og har vedhæftet denne underlige mail..

Jeg vil slet heller ikke skrive igen da.
    Det er helt klart en der er ude på nget. Hun bød også 300 kr over det den var sat til ..

• #5   5. jun 2009 Lige præcis også min tanke..

Tror også det er dba. der har været inde og slette beskeden derinde.

Har skrevet en mail til dem om de ved noget om den bruger. Og har vedhæftet denne underlige mail..

Jeg vil slet heller ikke skrive igen da.
    Det er helt klart en der er ude på nget. Hun bød også 300 kr over det den var sat til ..

• #6   5. jun 2009 tror ærlig talt aldrig man skal sende til nogen i nigeria.. og så skriver hun hej ven?? er sikker på det er en fusker..

• #7   5. jun 2009 Det er en meget almindelig form for snyderi. De byder <b>meget</b> over den pris den er sat til og skal oftest være en gave til en datter/kæreste/ven whatever i udlandet. De skal bare lige have dit kontonummer så vil de overføre pengene. Før i tiden skrev de på engelsk, men nu har de så luret google translate. Heldigvis er den så dårlig til at oversætte at det kun afslører deres bluff-nummer endnu mere.
    Men lige præcis sådan nogen skal du aldrig oplyse dit navn og kontonummer til. Medmindre du er ked af at have penge.

• #8   5. jun 2009 ja STOP lad være at hoppe på den !
    jeg har prøvet det.. bare omvendt
    vi ønskede os brændende en chihuahua og fandt en vildt billig
    jeg var blindt forelsket så jeg var så tæt på at overføre 4000 dkr til dennes konto men i banken undre de sig og undersøger det og det viser sig at personen var meldt for fusk !
    så tænk hvis jeg havde overført 4000 og troet jeg skulle hente en chi i lufthavnen BVADR sådan nogle fuskere !!!

• #9   5. jun 2009 Fusk fusk fusk og godt du ikke hoppede i for der er ski mange der ikke tænker sig om :S

• #10   5. jun 2009 Anja S - nu ser man vel også hunden først, inden man betaler smiley

Anne M - det med at oversættelsen er dårlig, tjaaaa - hun skriver jo at hun er amerikansk statsborger, så det er vel meget logisk at hun ikke kan skrive flydende dansk og har fundet et program der har hjulpet hende.
    Hvis du er usikker på handlen skal du ikke gøre det, du skal altid følge din fornemmels i de situationer. smiley

• #11   5. jun 2009 2 ord herfra :

Slet den !! og det kan da vidst kun gå for langsomt..

• Signe T
    Signe T Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 12 Følgere: 11 Svar: 47
    #12   5. jun 2009 FUP!!!
    Det er så nemt at blive snydt over nettet.... :o(

• #13   5. jun 2009 Hun llyder som hende der også prøvede og købe min søsters bil, der var historien bare længere og hun havde ensøn som rejste rundt og bla bla.
    Men da min søster krævede oplysninger af hende hørte hun aldrig mere fra hende.
    Men hun ville få sit abrejde til og sende en chek til dem for bilen.
    Men hvor mange millittærbasser går ind og betaler en ansats gave til sin søn ?

Jeg ville ikke handle med hende smiley

• #14   5. jun 2009 Det er fusk, nøjagtig som det der har været radionen for nogen måneder siden,..

• #15   5. jun 2009 Kezzie smiley - ud fra billeder kan man jo hverken få en fornemmelse at hundens personlighed eller se om den udadtil fejler noget smiley

• #16   5. jun 2009 Camilla H : hele historien er jo nok ikke fortalt vel .... havde jo netop tænkt mig først at betale når jeg så hundene i levende live og så var det hun igen og igen ville have jeg skulle betale først ..
    og det skal vi så slet ikke diskutere i en andens forum !

Kezzie : tak .

• #17   5. jun 2009 Anja S - rolig, der er ingen grund til at blive fornærmet.
    Jeg er heller ikke ude på at diskutere.

Kommentér på:
Hjælp! Er hun fusker?

Annonce