{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
274 visninger | Oprettet:

Cd-brænderen i min computer. {{forumTopicSubject}}

Fucker da helt af.

Har lige købt nogle cd'er til at brænde på, og vil så brænde nogle cd'er ud til bilen. Sætter skiven i, og der sker ikke en skid.
Kan se at hele den der man sætter skiven i, kan tages ud, der mangler en skrue under, men det burde vel ikke have nogen betydning?

Der sker det når jeg sætter skiven i og lukker skuffen, så kommer timeglasset frem ved pilen (den på skærmen, så man ved der er ved at ske noget) På selve bærbaren er der også "advarselslampe" med en cd på som blinker, kan også høre cd'en køre rundt..

Nogen der ved hvad der sker?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cd-brænderen i min computer.
  • #1   4. jun 2009 den skrue der skulle ikke ha nogen betydning har du flere cd-rom drev i pcén ?

• #2   4. jun 2009 Renate - nu har jeg overhovedet ikke forstand på computere. Jeg har en bærbar computer og går ud fra du mener sådan en til at sætte en skive i, ikk? Sådan en er der kun en af, og den har virket engang smiley

• #3   4. jun 2009 troede det var en stationær hehe ...'
    Pyt med det.. har den måske fået et slag eller noget som gør den låser sig ? er det dvd skiver eller alm skiver du har sat i til at brænde på ?
    Og er det et dvd drev ?

• #4   4. jun 2009 Kom lige til at tænke på at jeg på et tidspunkt fik slettet alt på computeren, så det er nok som du siger jannie. Jeg har vist ikke det program mere smiley ORK..

Renate - Det er sådan nogen cd-r skiver jeg har i? Ved ikke hvad det er for et drev, men jeg har kunnet brænde i den før.

• #5   4. jun 2009 Reagerer den på at du sætter en skive i? Altså kan du høre at brænderen registrerer at du har sat en skive i? Hvis den intet gør eller bare står og gør det samme hele tiden så er den færdig.

• #6   4. jun 2009 Jane - jeg kan høre at den drejer rundt.. men mere sker der ikke..

• #7   4. jun 2009 Den er ikke færdig bare fordi den intet gør. Når skiven er tom er der nogen computere der ikke gør noget. Så registrerer den bare lige du har puttet en tom skive i og så færdig.
    Så skal du selv starte dit brænderprogram så du kan brænde noget ned på den.

• #8   4. jun 2009 Det er altså ikke rigtigt. Da min brænder gik i stykker skete der det at cd'en drejede rundt inde i den og så gik den i stå hvorefter den gjorde det samme igen og sådan blev den ved. Og det nyttede ikke noget at starte brænderprogrammet selv. Så fik jeg bare besked på at sætte et brændbart medie i.

• #9   4. jun 2009 Jane P
    Så gjorde den jo heller ikke ingenting. Hvis den bare bliver ved at "gasse op" hele tiden er den defekt. Men hvis den bare lige snurrer op og så færdig kan det nemt være fordi den lige tjekker hvad der er på skiven. Og da skiven er tom gør den så ikke mere ved det.

Kommentér på:
Cd-brænderen i min computer.

Annonce