520 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

hvilken slags maling hvilken slags maling

Hejsa

Jeg har lånt en projektor, så jeg kan tegne figur op på væggen inde på børneværelset. Men er der nogle der har prøvet det samme? Jeg ville lige høre hvilken slags maling i har brugt?

Overvejer nemlig bare at købe de der farveprøver fra sadolin eller dyrup, de burde vel være fint nok.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af 6 lamper 1.000 kr.
  • tømrer 1.000 kr.
  • Føring til lampe 250 kr.
  • Opsætning af lampe 700 kr.
  • Fyld vand på mit varmeanlæg 1.200 kr.
  • Badeværelseslåge hænger 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilken slags maling
  • #1   21. maj 2009 Nu kommer jeg lige med et spørgsmål..

Må man gerne male når man er gravid? Vi står nemlig og skal ha malet vores hus indvendig smiley

Rikke 6+0

• #2   21. maj 2009 Nej man må ikke male når man er gravid. Men jeg vælger at gøre det når det er så små ting jeg skal male, også tager jeg en maske på.

• #3   21. maj 2009 hvad skal jeg så gøre når jeg bliver gravid... jeg er maler :O/

• #4   21. maj 2009 tror altså godt man må male, man må bare ikke overanstrengese (staves) sig..

• #5   21. maj 2009 Du må altså gerne male når du er gravid, blot du forhører dig hos farvehandleren om hvilke produkter du må bruge. Der er nemlig, i samarbejde med arbejdstilsynet produceret nogle produkter som gravide malersvende må benytte sig af.
    Jeg malede selv da jeg var gravid, de siger at man ikke må, fordi du skal holde dig fra nogle specifikke produkter, og det er for svært for folk der ikke er i faget at vide hvilke produkter det drejer sig om.

• #6   21. maj 2009 For nej, man kan ikke sygemeldes fra sit fag i 9 mdr, derfor er der udarbejdet specielle typer fugemasser, maling, grundere og emalje til træværk som svendende må bruge. Jeg blev hvert fald ikke sygemeldt da jeg var gravid.
    Hvis du er maler, kan både du og din mester ringe til arbejdstilsynet så snart der opstår spørgsmål, de er super søde til at hjælpe.

• #7   21. maj 2009 Du kan jo ikke gå med maske hele dagen, højst 3 timer, ellers får du vand i lungerne..
    Synes det er underligt der lige er kommet nye regler, for det er ikke mere end 3 mdr siden jeg var gravid..

• #8   22. maj 2009 Louise A .: Min mand har lånt en inde på arbejdet, så ved ikke lige hvor man kan leje en projektor. Har du prøvet at søge på google?

Kommentér på:
hvilken slags maling

Annonce