{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattoo studiet Horsens
  • #1   20. maj 2009 har fået lavet alle mine derinde smiley de er super gode

• #2   20. maj 2009 anette er bedst til helt små detaljer .. john er god til det andet

• #4   20. maj 2009 jeg er også blevet tatoveret derinde, men der er bare sindsyg lang ventetid... skal ned i den i borgergade idag med min veninde, og der har jeg nu også hørt meget godt om....

• #5   20. maj 2009 Jep, de har sindssyg lang ventetid dernede, men har fået en tid for lidt tid siden. Skal derind den. 7/7. Det er Anette der skal tatovere mig. Så er glad for at i siger godt om hende smiley

Nini, jeg var inde ved kvist (trends art) og høre ham ad. Han ville have 300 mere end tattoostudiet og så kunne jeg ikke lide butikken. Der var for mørkt og dystert og så har jeg hørt at han sidder og ryger mens han tatovere for at kunne slappe af, men det er self også kun et rygte jeg har hørt.

Lars Hede, er det ham der ligger i Thorsted?

• #6   20. maj 2009 Elise, har du nogle billeder af dem :d

• #7   20. maj 2009 jeg tager til tønder den 15 juli og får lavet min hos eva...

• #8   20. maj 2009 Linda B
    Cool, hva skal du have lavet?

• #9   20. maj 2009 okay... nu var det en gæste tatovør vi var inde ved, han var rigtig venlig... min søster skal have lavet en derinde på næste fredag, men hvis han begynder at ryge og sådan så er vi sku hurtigt ude igen... det skal sku være ordentligt... især når det nu er mig der betaler... (det er en fødselsdagsgave til hende) Men du gar ret i at det godt kan virke lidt skummelt derinde.....

• #10   20. maj 2009 Anne M...
    billed af bettemanden, på højre skulderblad ud mod armen - vingestykket?

Dette billed: (nederste venstre hjørne)
    http://www.babygalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1777

hans navn og fødsels dato lavet i frihånd, en morsdags gave...

• #11   21. maj 2009 jeg har osse fået lavet et par stykker derinde den sidste er ikke mere end 14dage siden... jeg er godt tilfreds med derimod går jeg aldrig op i borgergade..

• zzzz .
    zzzz . Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 323
    #12   21. maj 2009 Jeg har fået lavet en ved Lars Hede.. Og jeg vil sige, at den er jeg altså ikke helt tilfreds med, kunne godt have været gjort noget pænere, altså hvis man går tæt på og kigger..

Jeg har fået lavet en anden af Anette i Tatoo studiet. Den måtte lige ind og tegnes op igen, da der var nogle steder som er smuttet.. Den er jeg 95 % tilfreds med. Der er stadig lige to steder, hvor jeg synes stregen er lidt tynd. Det må jeg tage mig sammen til at få tegnet op på et tispunkt.

• #13   22. maj 2009 Altså der vil jo altid være nogle som har lidt mangler i deres tattoo og alt kan jo ikke være perfekt. Det er også svært for dem når de tatovere, at se hvor der mangler farve hvis det er stor stykke der skal farves. Så er det bedre at se når den er helet, så kan man jo altid lige få det rettet..

Men har hørt meget godt om dem derinde, så glæder mig ..

Den jeg har nu er lavet i frederikshavn i house of art.. Synes de er rigtig dygtige derinde.

Linda B, det bliver da super godt. det skal du helt klart smide et billede ind af når den er lavet smiley

• #14   22. maj 2009 anne... det gør det helt sikkert... kan slet ikke vente og syntes det er et mega godt billed af ham...

• #15   22. maj 2009 Ja, helt klart da. Det er genialt at de kan tatovere et billede synes jeg..

Kommentér på:
Tattoo studiet Horsens

Annonce