{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lille pige dræbt
  • #1   18. maj 2009 puha det kunne ha været vores børn.. folk skla fanme køre ordenligt og i ædru tilstand , de må sku da snart fatte det.. de skal bare bures inde.

• #2   18. maj 2009 må man ikke henvise til link da ? og kommentere det?

• #3   18. maj 2009 Jeg kan heller ikk se problemet i det så længe man ikk sviner noget til ved navn...

Jeg synes det er SÅ forfærdeligt.. kan slet ikk udtrykke de følelser jeg sidder med inden i...

Har lidt følelsen af det lige så godt kunne ha været os, der var på vej hjem et eller andet sted fra... det er nemlig lige vedsiden af os det er sket...

• #4   18. maj 2009
    Bare kald mig Mischa smiley .
    nej kan heller ikke se problemet når det er offenligt gjort i tv

• #5   18. maj 2009 Ej, hvor er det bare synd! Men det der undrer mig er hvordan kunne pigen blive slynget ud af bilen når hun formentligt har siddet i en autostol, hvor man sidder spændt fast??

• #6   18. maj 2009 Men her er jo kun 1 indlæg... Kan ikke se problemet...

• #7   18. maj 2009 Da jeg hørte det, var min første bare- nej nej nej!!

Hvordan kan et menneske drikke så meget alkohol, tage stoffer og sætte sig bag rettet??

Jeg har selv en datter på 8mdr, det jagede dybt da jeg hørte det..

syge svin

• #8   18. maj 2009 Rikke - kan du fortælle hvad der stod? for hele hans profil er slettet...

• #9   18. maj 2009 Han fortjener langt værre.

• #10   18. maj 2009 Hvis det viser sig som Rikke og Ronni cJ er inde på. så er min mening den at hvor tragisk det end måtte være syntes jeg at det er forældrernes pligt at deres barn er spændt ansvarligt fast. dvs også i en stol der passer til barnets vægt.

Så ja det var uansvarligt kørt fra dem i polo'en, men hvorfor skal han have hele skylden, hvis det kunne være hindret ved at barnet sad i en rigtig stol? ja de var påvirket, kørte forstærkt osv hvilket er ulovligt.

• #11   18. maj 2009 Når du tænker på hvor slemt til skade begge forældre også er blevet så skyldes barnets død nok i høj grad hans fart. Han kunne lige så vel have ramt en barnevogn når han kørte på den måde. En bil der holder stille bliver altid mere skadet end hvis den havde været i bevægelse.

• #12   18. maj 2009 det er vel i virkeligheden tragisk for alle involverede parter - også føreren af bilen...... han burde vide bedre men ligenu er han nok også ramt hårdt og jeg ville nødigt skulle leve resten af mit liv med den viden og skyldfølelse. husk at pressen refere det der sælger bedst - ingen skal bilde mig ind at den man ikke er påvirket af sin handling, så stupid den nu er.......selvfølgelig har han det dårligt, men hvem trøster det ???

Faktum er at i Danmark hylder vi ikke selvtægt, så lad domstolene dømme ham retfærdigt.

• #13   18. maj 2009 Folk skal lære at tænke før de sætter sig ind bag rattet. Det nytter ikke en skid at man står bagefter og piber at det da ikke var meningen at slå nogen ihjel da man satte sig ind bag rattet. For det er jo de færreste der gør det. Men folk vil bare ikke fatte at når man sidder der bag rattet så har man ikke bare sit eget liv i hænderne. Man har også andres. Det er et kæmpe ansvar. Og det er der bare meget få der kan leve op til.
    Hvis domstolene her i landet fungerede så ville der ikke være brug for selvjustits. Hylder jeg det? Nej, men forstår det så udemærket.

• #14   18. maj 2009 jeg har selvfølgelig ondt af pigens forældre og familie men barnet var heller ikke forsvarligt låst i hendes autostol har de jo sagt...

• #15   18. maj 2009 jeg syntes nu danmark har et af verdens bedste restvæsner- uden fejl-njaaa næppe men til gengæld har vi heller ikke sager om uskyldigt dømte der sidder i fængsel i mange år....

jo - at sidde sig bag rattet påvirket er snotdumt, og er vel at betragte som at føre et ladt våben , bare et spøgrgmål om hvornår det går af - og ja muligvis burde straffene skrærpes indefor en lang række områder, men derfra og til selvtægt er der laaaangt efter min mening -

at pigen evt. ikke har siddet i en ordentlig barnestol er så supersynd for forældrerene der nu selv må gå med en skyldfølelse over det, men om det havde reddet hendes liv når der køre en bil i høj fart lige op i hende- det ved vi jo ikke.

• #16   18. maj 2009 Ved ikke om han lider. Han vil jo ikke vedkende sig at han har kørt bilen.
    For skyldige/kriminelle har DK bestemt et af de bedste retsystemer i verdenen. Det er ikke mange steder man slipper så billigt for mord som man gør her i landet.

• #17   19. maj 2009 http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-22449396.html

seriøst han må ha været blæst

Kommentér på:
Lille pige dræbt

Annonce