Så fik jeg besøgt min"nye"arbejdsplads {{forumTopicSubject}}
Ja ny kan man godt kalde det
Der kommet ny chef og medarbejder mens jeg har været på barsel, samt nyt koncept...
Før jeg blev sygemeldt var det en YX-Enegy tankstation med en lille butik, nu er det så blevet 7-Eleven og med Shell tank, samt ny chef...
Chefen, samt hans kone (førstedame) var super søde.. Glæder mig til at satrte på arbejde igen nu hvor jeg har gået hjem lidt over 1 år, men men står desværre i en dilemma.... Det skiftende arbejdstider og det fint nok, men det ene uge skal jeg møde kl. 4.30 1 gang og ugen efter 2 gange og så korer den forfra igen og har desværre 45 min køretur på arbejde.. Manden møder kl. 02 på arbejdet og kan ikke få andre tider da han er lasbilchauffør og jeg kan tidligst møde kl. 07.30 da DP åbner kl. 6.30...
Det er bare så typisk.. Har søgt arbejde siden november da jeg gerne ville have noget tættere på, men har desværre ikke fundet noget andet, men kan også lide det jeg lavede før, nu det så bare lidt anderledes, men vil stadig have ansvar for butikken som jeg altid har haft
Hvor kan det virkelig irritere en, samt man har søgt arbejde siden november og der ikke dukket noget op endnu og nu har man problemer med at komme tilbage til det gamle pga tiderne....
Ved ikke lige havd jeg vil med indlægget.. Bare brokke mig lidt hehe... Hellere brokke mig her end til manden
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
Kender det så godt !
Da jeg kom tilbage fra Barsel med Malik for snart to år siden, kunne jeg ikke fortsætte på mit arbejde pga arbejdstiderne. Og det var ikke til at finde et job som ufaglært indenfor DP åbningstider. For manden arbejdede en uge med 12 timers natarbejde og 2 timer hver vej i transport så det var også mig som du der stod for aflevering...
Så kan lige forstille mig hvordan du har det.. Det er super irriterende..
Så fik jeg besøgt min"nye"arbejdsplads