527 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Godmorgen (: Godmorgen (:

Godmorgen til alle jer på den anden side af skærmen (;

Er jeg den eneste der er stået op ? -

Hvad skal i lave i dag ? :') jeg skal pakke og pakke og pakke , men det der med at motivere sig selv, det er vist ikke det jeg er bedst til ...

Fortsat god dag (;

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godmorgen (:
  • #1   6. maj 2009 Nej nej jeg er oppe har været siden kl. halv seks.. så er sku mega smadret... hehehe..
    Jeg skal såmænd ikke lave så meget skal have afleveret michela i dagpleje og så skal jeg sende nogle pakker idag fik solgt lidt her inde , så det er dejligt.

• #2   6. maj 2009 Godmorgen, skulle egentlig male hegn idag, men det er vidst for vådt til og gøre det, og så skal vi lige en tur i banken og ha vores lån igennen, så alle vores værleser lige kan nå a blive renoveret inden bebs kommer, så det blir lige nul ferie til oss iår:0)

• #3   6. maj 2009 uh magnus har været frisk siden kl 5 smiley
    dejligt at få solgt noget ...
    Gid det var mig der ikke rigtig skulle lave noget - skal vi bytte ?? Syntes ikke rigtig jeg kan overskue at pakke, skal nemlig ikke have det hele med, så skal også sortere , og vi er igang med at købe nye møbler og pynte ting - så iih hvad pokker skal jeg pakke smiley

• #4   6. maj 2009 Maria C , ja det er dælme et trist vejr, jeg skulle faktisk også ha malet lidt, men tror bare jeg dækker gulvet i garagen og gør det der:)

• #5   6. maj 2009 nej da har været vågen læge hehe..
    jeg skal på kommunen godt være jeg ikke er så klog på at læse deres lønseddel så den får hun da lige lov at forklare mig da jeg kun har fået 3400 kr.

ellers skal vi ryde lidt op og pakke lidt skal til fyn i weekenden første gang vi skal på weekendt tur med den lille smiley

• #6   6. maj 2009 Maiken, nu mor: Det er ikke så nemt og ta hegnet med ind i garagen, smiler. Og tror heller ikke min svigerinde vil beklage sig når jeg fortæller hende vi ikke skal male aligevel :0) Må vidst osse hellere ud og kigge på ny tørretumbler idag, den er virkelig blevet mærkelig og kan skisme ikke undvære den. Hvornår købte i egentlig den første lille ting til bebs, havde egentlig sagt til mig selv jeg først ville vente til 12 uge, men tvivler på jeg kan holde mig i skindet så længe:0)

• #7   6. maj 2009 Maria C , uh det gjorde vi tidligt (: det var vel deromkring , altså 10-12 uger ... der købte vi combivogn- den har bare stået inde i vores lille stue og pyntet smiley ! - men et var kun fordi den var billig, så fortrød jeg senere og købte barnevogn i stedet og klapvogn senere smiley

Jamen du kan få min tørretumbler billigt smiley ! jeg købte den brugt for nogle måneder siden, og nu hvor vi flytter sælger vi faktisk ud af alt muligt, lige fra combivogn til tørretumbler ;D ....

• #8   6. maj 2009 Kristina , ej hvor hyggeligt (: vi skal også på weekendtur for første gang med den lille, vi har dog sovet ved et vennepar en enkelt nat før .. men vi skal til jylland - fra fyn (:

• #9   6. maj 2009 Maiken nu mor: Hold da op skal da love for i skal ha ryddet op. Er blevet enig med mig selvom at jeg vil ha en ny, den gl er osse en brugt, den holdte et halvt år, så nu har manden fået besked på at den næste der kommer ind skal være ny. Lidt besværlig har man vel lov til og være:0) Ihhh, der er jo længe til jeg er i 10-12 uge, sys virkelig tiden snegler sig afsted, måske forbi man glæder sig sådan til nakkefolds scanningen, og der er bare vildt lang tid til det. Min tålmodighed er ikke særlig god

• #10   6. maj 2009 ja vi skal ned til mine forældre de har jo kun set ham da han blev født så det bliver spændene.. ja vi tager jo så væk fra jylland heh men er spændt på køre turen og skal så lige ha undersøgt om liftselen er ulovlig eller om den er lovlig endnu for det bliver da en lang tur i autostol..

• #11   6. maj 2009 Maria C, jep besværlig skal man være engang imellem, så nye ting er altid rart smiley ja ja
    eg kan godt huske det , ih hvor kunne man ikke se hvordan 9mdr skulle gå :S!

Kristina, det bliver da dejligt (: uh min mor , søster, bror og stedfar har været på besøg, stedfar 3 gange og de andre 2 gange siden fødslen, så der bliver brugt noget benzin smiley (jeg har lige fået ham til at sove i barnevognen smiley !!! vildt godt, det ville han jo ikke smiley )

Jamen liftnet er ikke ulovligt (: - og autostol må de max sidde i i 30min af gangen (ikke at vi selv kan overholde det når vi handler ind HURTIGT - det bliver nærmere en time da autostolen bliver pladseret ovenpå børnesædet i vognen så den falder i hak... men helt til nordjylland skal han ikke sidde i autostolen (: - så i lejer liftnet i babysam til 75,- for en måned , man skal dog lægge 200,- som man får retur når man aflevere

• #12   6. maj 2009 ja oki min mor og stedfar har været her en gang men det var da vi kom hjem fra sygehuset men min søster har set han en gang og hans fættere har slet ikke set ham så det bliver rigtig dejligt at se dem alle igen nok også fordi man alligevel bor et stykke vej fra dem så man ikke kommer så tit:)
    men det er dejligt at høre vi må bruge det liftnet vi har lånt et at kærestens kusine hun har jo nærmest det meste hun har 2 børn også..:)

• #13   6. maj 2009 kristina , søndag skal vi til mors , så kan svigerfamilien også komme til at se ham, det er kun hans farmor , farfar og olde der var på et kort visit..

uh min mor osv +min far og stedmor kom om formiddagen på barselsgangen , jeg fødte jo 17,13 så de kom dagen efter *:)

det er ikke sådan med den afstand - der bliver også bare knald på, fredag er der "fremvisning ved min mor og søndag skal vi til barnedåb ved Rie-elsker min prinsesse ...
    vi sq os ha været til konfirmation fredag, men det har vi valgt fra smiley

• #14   6. maj 2009 Nå fik da lige malet lidt alligevel, men resten må vente til naboen kommer hjem og flytter sit skrammel, har jeg nemlig ikke tænkt mig og flytte på. Hvor er jeg bare glad for min svigerinde, det havde taget mig halvanden time og male selv og nu tog det kun 40 min. TUSIND tak Lulle:0) Ku være man lige skulle snuppe en time, sys jeg er træt, kan vidst lige nå det inden manden kommer hjem 12.15.
    Kan i ha en rigtig vidunderlig dag herinde:0)

• #15   6. maj 2009 maiken
    jeg fødte jo lidt i 3 men kom på oprs. bordet så jeg kom forst på barselgangen omkring kl 18.30 så de kom også allesammen næste dag

Kommentér på:
Godmorgen (:

Annonce