{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

ærligt - hvor uretfærdig kan hun være {{forumTopicSubject}}

Som overskriften lyder....

Har så lige fået af vide af omveje at min mands lillebrors kone, går rundt og siger til alt og alle vores dreng er jo så bagefter pga hans indlæggelser mm. At han jo er så tynd... ( deres er 2 mdr yngre end vores men har allerede en kampvægt uden lige - vejer det samme som vores) At vi bliver sat tilbage hele tiden og ikke tør andre passe ham og nu har han fået eksem...

De vil så gerne at deres knægt kan mere end vores - større - bedst - først...

Gør bare ondt helt ind i hjertet, at få det af vide af ens veninde der har hørt det ude...

At selv om deres dreng er født 2 mdr efter vores, kan deres meget mere osv...

Når vores får noget nyt - skal de også købe noget til deres...

Hun måtte drikke sin kæreste fuld, for at blive gravid - da hun havde smidt pillen- uden hans viden. Og han havde sagt de skulle vente til de blev gift, men hun ville ha barn nu og her for det havde vi jo...
Min mands storesøster fødte 4 januar '08 og vi 3 sep '08 og min mands lillebror i november '08.

Bare så træt af deres 'konkurrence' mod vores herlig dreng....

undskyld det blev lidt langt... er bare både ked og vred over at finde ud af det..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ærligt - hvor uretfærdig kan hun være
  • #1   27. apr 2009 og at hurtigt udviklig ikke altid er en god ting smiley vær du glad for i har det godt med hinaden, hende der er bare jaloux, hun har et problem hun kun kan løse ved at lyve sig frem. vær stolt af din lille dreng og ignorer, det plejer som regel at gå i sig selv.. smiley

• #2   27. apr 2009 Min datter er først lige begyndt og kravle og der er os en speciel veninde der hele tiden skal ragge ned på det..
    så ku hun ikk kravle, så var hune mere stille end vores anden venindes barn osv osv...
    Blir virkelig irriteret på hende så nu ser jeg bare ikke så meget til hende mere. Hun skal ha baby igen her senere på sommeren og får sikkert intet med hende at gøre efter det

• #3   27. apr 2009 her fik jeg af vide der går rygterne at jeg ikke laver en skid derhjemme og det er min mand der klarer alt, også iben. det gør jeg ikke..
    haha smiley :D jeg har et arbejde! det er da klart jeg ikke er hjemme hele dagen smiley men når jeg kommer hjem kan jeg godt fortælle at iben IKKE blir overset. der blir leget, snakket, tumlet.. alt..
    min mand er hjemmegående, mangler arbejde,, er egentlig lidt ligeglad med hva folk snakker om, for JEG SELV ved at det ikke er rigtigt smiley

• #4   27. apr 2009 Jeg har en veninde der er sådan..
    Vi har en stor dreng, faktisk uden lige, men han følger kurven, eller højden har han taget et ordenligt spring siden sidst.. men han er akkurat som han skal..

Der har jeg så en veninde der har en datter som er 4 mdr ældre end Noah.. Noah og hende er på højde nu med hinanden, og han vejer så lidt mere end hende.. hun bliver ved med at han er stor og alt muligt, for hende handler det nemlig om at ha små søde babyer...
    Forklare hende så at drenge er større end piger, plus Noah vejede 800g mere ved fødslen, så derfor er det naturligt han er så stor..

Min søn er så 9mdr nu, og kan næsten kravle, dog er det mest baglænds, det er hun dybt forarget over, for hendes datter kunne jo næsten gå på dette tidspunkt..

Jeg har os fået nok af hendes konkurance, for i mine øjne er min søn lige så skøn som alle andre babyer.. han er åbenbart bare ikke lige så hurtig til at lære alle de ting.. men vil heller ikk presse mit barn til at skulle lære 1000 ting på en gang fordi det kan min venindes datter.. hvis du forstår?

Forstår godt din vrede.. har det på akkurat samme måde...

• #5   27. apr 2009 Kender det.. Min mands moster ( gamle kost smiley ) fik et barn et par måneder efter os.. Og hver gang mandens mormor og morfar er på besøg er det bare : Isabella kan, isabella gør, isabella, isabella blablabla..

Jeg kunne kvæle dem.,. hvis Sille kan noget har deres barnebarn kunnet det i lang tid, selvom det ikke er sandt.. Helt ærligt.. Er det en konkurrence for dem eller hvad ?
    Børn udvikler sig i deres eget tempo..

Derud over blev jeg mobbet en del med at Sille var "fed".. Bare fordi deres unge på 1½ kun bruger 74i tøj og Sille på næsten 2 bruger 92-98.. Lægen sagde at hun var perfekt.. bare en del højere end mange andre i hendes alder..

Tsk.. Føler med dig.

• #6   27. apr 2009 Fru Munch, det er da noget mærkeligt noget min datter er lige fyldt 2 år oig bruger også 98 str. de må da forstå at alle børn er forskellige og sålænge de følger deres egen kurve er det jo perfekt! smiley

• #7   27. apr 2009 Fru munch og DKs - Noget jeg synes er lidt skægt er at min søn på 9mdr bruger 80, og haner ganske perfekt har JM lige konstateret for en uge siden... så mon ikk det bare er hende der bruger 74 der er en bette en?

• #8   27. apr 2009 louise: hun har selv indrømmet til hele familien at hun drak ham fuld. Og sagt at deres dreng aldrig skal være tynd og det kun er dejli han er så 'bamse-agtig'....

Da deres havde den dumme RS virus gjorde de alt for han skulle indlægges... De kunne side og piske en steming op. Så hver gang de var ved vagtlægen blev de sendt hjem da han hverken var sløv- feber- eller besværet vejrtrækning....

Syntes heller ikke vi presser ham, syntes vi øver og støtter ham i alt.

De bor så lige i 3 husnr fra os... Jeg havde i start sagt at det var lidt bøvlet altid at skulle 'hive' bryst frem hele tiden, men vidste jeg ville amme til der ikke kunne vrides mere ud... smiley Så selvom hun havde så meget mælk at hun smed det ud, valgte hun at stoppe. Som hun sagde: jeg gider sg ikke have ham hængene i patterne konstant...

• #9   27. apr 2009 Linda - var absolut heller ikke for at sige at du pressede ham, netop for at sige at det gør vi ikke med vores søn, hvilke måske gør at han er lidt langsommere end min venindes datter...

Jeg synes kun det er godt i "kun" øver, og støtter ham, det samme gør vi her hjemme...

• #10   27. apr 2009 Ej hvor kan jeg siddeog blive hidsig over de kvinder der bare ikke kan andet end at kritisere andre.. Kan sku godt forstå at det går nogle er jer lidt på.. Og sys da det er noget pjat de går og siger... For det første så skal du bare lade det komme ind af det ene ører og ud af det andet, man er sku bedre tjent end at gå og spekulere over hva andre tænker og mener.. Alle mennesker er da forskelligt bygget..

og sonne din Noah f.eks. slægter da sin far og jeg går udfra det er sin morbror, de ser ud til at være høje, det skal man da også tage højte for inden man udtaler sig..

Jeg har jo så ingen børn folkkan kritisere, men hvis de vil, så skal de nok finde noget at rækkened på!!

• #11   27. apr 2009 iben er et år, bruger 88-92 i tøj.. hun er ikke fed..

• #12   27. apr 2009 Mette - min mand, Noahs far er 1,86, så det er sådan meget normal højde, og min lillebror, altså Noahs morbror er kun et lille hovede h'øjre end jeg, og dermed ikk så høj igen... men hans morfar er høj, og lige så med hans anden morbror...

Sundheds plejesken mener han bliver lidt højre end sin far, men hun mente også det var en meget normal højde..

Jeg tager nok lidt let på det, for jeg synes jo drenge skal være høje, måske ikk 2meter, men alligevel gerne deromkring, hvis du spørger mig.

Også gider jeg ikk hænge mig i hvad andre mener og synes om mit barn, så længe lægerne og sundhedsplejesken mener han er som han skal være, så går jeg efter det ;O)

• #13   27. apr 2009 Jeg tror, at de kvinder I snakker om, er usikre over et eller andet, måske deres evne som mor, og derefter føler de trang til at fremhæve deres barn og "nedgøre" andres børn og evne til at være forældre... Det er da synd for de mennesker, tænk at være så usikker at man føler trang til at nedgøre andre folk... (ikke at det skal undskylde deres kommentarer, men de gør det jo nok ikke for sjov). Jeg vil da selv indrømme at jeg til tider har bagtalt andre pga af min egen usikkkerhed, men det har mere været i teenageårene... Ku aldrig finde på at snakke ondt om andres babyer, er simpelthen så skruk, jeg synes alle babyer i verden er de sødeste smiley

• #14   27. apr 2009 Det sys jeg nu også er højt, altså ikke mega højt, men en god højde hvis du forstår.. Og på dine billeder ser mændene ud til at have en god højde.. Og jeg er helt enig i at drenge skal eller ofte er både højere og tungere end piger..

Nej det er også det jeg mener, der er ingen grund til at lade sig påvirke af det andre folk siger.. Ogsålænge han følger skalaen og er sund og rask så skal man ikke bekymre sig, men blot nyde sin guldklump..

• #15   27. apr 2009 Mette - lige præcis der jeg vil hen.. gider ikke hænge mig i hvad andre tænker om mit barn, så længe dem som er uddannet inde for det område mener haner helt som han skal...

• #16   27. apr 2009 Sonne - Jep, det er livet sku for kort til ;D

Nu vil jeg smutte af og se paradis - selvom det jo næsten er tvang nu hvor Ronnie kommer ind igen.. Hehe

• #18   27. apr 2009 Hmm... Oliver er kun 3,5 mdr og bruger stadig lidt i str 62 men op til str 74. Så det ser da skidt ud for ham så smiley
    Syntes også du skal prøve at ignorere hende, men kan godt forstå du bliver ked af det. Det sårer jo altid når der er nogle der nedgører ens barn. De betyder jo alt for en, ligemeget om det lærer at kravle når de er 6 mdr eller 1 år (bare et eksempel)

• #19   28. apr 2009 Ja, rygter er ikke rare. Man kan ikke gøre andet end at modsige dem og så give en kold skulder til dem der spreder dem.

• #20   28. apr 2009 Mit bedste råd til det der er simpelt hend at du tar det op en dag hvor i alle er samlet og siger tingene som de er og hvad du hører rundt omkring og så er det jo spændende at se om hun er så rap forand andre når i også er der

Kommentér på:
ærligt - hvor uretfærdig kan hun være

Annonce