ærligt - hvor uretfærdig kan hun være {{forumTopicSubject}}
Som overskriften lyder....
Har så lige fået af vide af omveje at min mands lillebrors kone, går rundt og siger til alt og alle vores dreng er jo så bagefter pga hans indlæggelser mm. At han jo er så tynd... ( deres er 2 mdr yngre end vores men har allerede en kampvægt uden lige - vejer det samme som vores) At vi bliver sat tilbage hele tiden og ikke tør andre passe ham og nu har han fået eksem...
De vil så gerne at deres knægt kan mere end vores - større - bedst - først...
Gør bare ondt helt ind i hjertet, at få det af vide af ens veninde der har hørt det ude...
At selv om deres dreng er født 2 mdr efter vores, kan deres meget mere osv...
Når vores får noget nyt - skal de også købe noget til deres...
Hun måtte drikke sin kæreste fuld, for at blive gravid - da hun havde smidt pillen- uden hans viden. Og han havde sagt de skulle vente til de blev gift, men hun ville ha barn nu og her for det havde vi jo...
Min mands storesøster fødte 4 januar '08 og vi 3 sep '08 og min mands lillebror i november '08.
Bare så træt af deres 'konkurrence' mod vores herlig dreng....
undskyld det blev lidt langt... er bare både ked og vred over at finde ud af det..
nov 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 1 Emner: 142 Svar: 1.532
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
så ku hun ikk kravle, så var hune mere stille end vores anden venindes barn osv osv...
Blir virkelig irriteret på hende så nu ser jeg bare ikke så meget til hende mere. Hun skal ha baby igen her senere på sommeren og får sikkert intet med hende at gøre efter det
nov 2008
haha
min mand er hjemmegående, mangler arbejde,, er egentlig lidt ligeglad med hva folk snakker om, for JEG SELV ved at det ikke er rigtigt
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Vi har en stor dreng, faktisk uden lige, men han følger kurven, eller højden har han taget et ordenligt spring siden sidst.. men han er akkurat som han skal..
Der har jeg så en veninde der har en datter som er 4 mdr ældre end Noah.. Noah og hende er på højde nu med hinanden, og han vejer så lidt mere end hende.. hun bliver ved med at han er stor og alt muligt, for hende handler det nemlig om at ha små søde babyer...
Forklare hende så at drenge er større end piger, plus Noah vejede 800g mere ved fødslen, så derfor er det naturligt han er så stor..
Min søn er så 9mdr nu, og kan næsten kravle, dog er det mest baglænds, det er hun dybt forarget over, for hendes datter kunne jo næsten gå på dette tidspunkt..
Jeg har os fået nok af hendes konkurance, for i mine øjne er min søn lige så skøn som alle andre babyer.. han er åbenbart bare ikke lige så hurtig til at lære alle de ting.. men vil heller ikk presse mit barn til at skulle lære 1000 ting på en gang fordi det kan min venindes datter.. hvis du forstår?
Forstår godt din vrede.. har det på akkurat samme måde...
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 108 Svar: 1.315
Jeg kunne kvæle dem.,. hvis Sille kan noget har deres barnebarn kunnet det i lang tid, selvom det ikke er sandt.. Helt ærligt.. Er det en konkurrence for dem eller hvad ?
Børn udvikler sig i deres eget tempo..
Derud over blev jeg mobbet en del med at Sille var "fed".. Bare fordi deres unge på 1½ kun bruger 74i tøj og Sille på næsten 2 bruger 92-98.. Lægen sagde at hun var perfekt.. bare en del højere end mange andre i hendes alder..
Tsk.. Føler med dig.
maj 2008
Følger: 40 Følgere: 38 Emner: 91 Svar: 1.438
mar 2008
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Da deres havde den dumme RS virus gjorde de alt for han skulle indlægges... De kunne side og piske en steming op. Så hver gang de var ved vagtlægen blev de sendt hjem da han hverken var sløv- feber- eller besværet vejrtrækning....
Syntes heller ikke vi presser ham, syntes vi øver og støtter ham i alt.
De bor så lige i 3 husnr fra os... Jeg havde i start sagt at det var lidt bøvlet altid at skulle 'hive' bryst frem hele tiden, men vidste jeg ville amme til der ikke kunne vrides mere ud...
mar 2008
Jeg synes kun det er godt i "kun" øver, og støtter ham, det samme gør vi her hjemme...
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
og sonne din Noah f.eks. slægter da sin far og jeg går udfra det er sin morbror, de ser ud til at være høje, det skal man da også tage højte for inden man udtaler sig..
Jeg har jo så ingen børn folkkan kritisere, men hvis de vil, så skal de nok finde noget at rækkened på!!
nov 2008
mar 2008
Sundheds plejesken mener han bliver lidt højre end sin far, men hun mente også det var en meget normal højde..
Jeg tager nok lidt let på det, for jeg synes jo drenge skal være høje, måske ikk 2meter, men alligevel gerne deromkring, hvis du spørger mig.
Også gider jeg ikk hænge mig i hvad andre mener og synes om mit barn, så længe lægerne og sundhedsplejesken mener han er som han skal være, så går jeg efter det ;O)
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 1.273
mar 2008
Nej det er også det jeg mener, der er ingen grund til at lade sig påvirke af det andre folk siger.. Ogsålænge han følger skalaen og er sund og rask så skal man ikke bekymre sig, men blot nyde sin guldklump..
mar 2008
mar 2008
Nu vil jeg smutte af og se paradis - selvom det jo næsten er tvang nu hvor Ronnie kommer ind igen.. Hehe
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Syntes også du skal prøve at ignorere hende, men kan godt forstå du bliver ked af det. Det sårer jo altid når der er nogle der nedgører ens barn. De betyder jo alt for en, ligemeget om det lærer at kravle når de er 6 mdr eller 1 år (bare et eksempel)
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 35 Svar: 964
jul 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 12 Svar: 608
ærligt - hvor uretfærdig kan hun være