20. mar 2008 Følger: 27 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 28 Svar: 265
Ked!!! ang Vægt efter graviditet! {{forumTopicSubject}}
Da jeg blev gravid med Isabella, vejede jeg 60 kilo....
og i løbet af graviditeten, tog jeg 18,8 kilo på...
kiloene hoppede nærmest af mig efter jeg fødte hende, og der gik ikke 2 mdr for ALLE kiloene var væk..
MEN!
Jeg kan simpelthen ikke stoppe med at tabe mig igen.
Jeg spiser med stor appetit, også end masse mellemmåltider osv.. Men kan bare ikke tage på..
Jeg har været ved lægen, og de tog blodprøver osv, men alle prøverne ser perfekte ud.. JA var faktisk det de sagde.. PERFEKTE.. MEN nu er jeg helt nede på en vægt der hedder 51,5 og jeg er altså 180 høj..
Mine bryster er faktisk stort set helt væk.
Jeg har altid været tynd, men ikke SÅ tynd her.
Jeg væmmes ved min egen krop, og føler mig langt fra feminin..
Kan slet ikke forklare hvordan jeg har det med mig selv efter det store vægttab..
Kunne jeg dog bare få lidt bryst tilbage, enten ved operation eller noget!
hvad kan jeg gøre??
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 96 Svar: 857
Aiij sorry kan virkelig godt se dit dilemma.. det må ikk være sjovt når det er at vægten ikke vil på opad når den skal..
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 28 Svar: 265
Ork gud ja... hører sindssyg mange dumme bemærkninger..
og folk tænker ikke over at det faktisk går mig rigtig meget på..
Jeg kunne da aldrig finde på at sige til en overvægtig, jamen du er fandme da også alt for fed, tænk lige over hvad du spiser...
Og det er jo nærmest hvad folk sir til mig, fy for helvede du er godt nok blevet tynd, spiser du overhovedet noget? det er godt nok ikke pænt!
Og det gør fandme ondt!
Ja jeg har faktisk tænkt over det, men hvordan foregår sådan noget helt præcist. har du nogensinde snakket med en kostrådgiver?
mar 2008
Havde jeg stadig gjort det havde jeg også mælk i brysterne og mere end hvad jeg har nu.. har jo desværre INTET tilbage..
og det dræber mig bare..
mar 2008
Bowiie, ja jeg har nemlig så.. drak det bare hver aften inden jeg gik i seng, så jeg ikke vil kunne nå at forbrænde det.. men det resulterede bare i at jeg tabte mig yderlige ½ kilo.. kan slet ikke gøre mig klog på det fortsatte vægttab..
Ja, ville sku ønske man lige kunne bytte lidt..
mar 2008
nej jeg spiser skam ikke sundt som sådan.. spiser egentlig meget usundt.. men spiser skam også frugt og grønt som man jo skal;)
mar 2008
mar 2008
tar det dem et år at beslutte sig om de vil hjælpe, eller 1 år fra de har besluttet til man får?
mar 2008
men jeg skal vel bare snakke med min læge også hjælper hun eller?
Ked!!! ang Vægt efter graviditet!