fuck familien.... {{forumTopicSubject}}
Fuck familien...
Sidder her og er total lamslået..
Vi skal jo have konfirmation her den 3 maj og allerede da lillepigen blev døbt, varskoede jeg min ene lillebror om at vi skulle have konfirmation
her den 3 maj..
Skrev så til ham igår om det var sådan han havde sine drenge den 3 maj og om han skulle noget... intet svar retur..
Skrev så igen i eftermiddags og der fik jeg svar.. Jamen han havde ikke sine drenge og desuden skulle han til odense den weekend..
hmmmm.. skrev så til ham at jeg synes det var hver gang at jeg inviterede til noget at der altid var afbud fra ham af og var det den anden lillebror
der inviterede så kom han altid..
fik svaret retur at jamen nu havde det været planlagt længe..
skrev så til ham følgende " tonny svar mig ærligt.. er det mig og min lille familie du ikke kan lide siden vi altid får et afbud af dig." og så kom svaret
" ja lidt af begge dele"...
SLAM!!!!!!!!!!!!!!
så fik jeg da lige en våd karklud i hovedet.. smask sagde den også... sad bare total lamslået..
min egen lillebror kan ikke lide mig...
hmmmmmm
og den får jeg dagen før min mor sov ind for 8 år siden...
Sidder her med en følelse af og være mislykket total.. mit hjerte inden i græder så det basker...
min egen lillebror vil ikke vide af hans storesøster...
den dag, og jeg ved den dag vil komme, hvor uffe og mig skal giftes kommer han IKKE med!! Fandme nej om jeg vil have ødelagt min dag..
Jeg er færdig med at skrive til ham.. færdig med at komme til familiefester hvor han er med det har han selv ødelagt idag..
sorry måtte bare lige have luft..
en ked tøz...
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 96 Svar: 857
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
mar 2008
Jeg er af den type at jeg ikke holder min mund når jeg kan se der er noget galt og dahans søn faldt ned fra køkkenbordet og tog en gryde med i faldet og skoldede sig noget så listerligt og var på Riget i lang tid og så kom hjem og vi var til fødselsdag derude sad knægten fandme IGEN på bordet og så lukkede jeg altså munden op..
Vi har altid haft et underligt forhold til hinanden men efter min mors død (imorgen er det 8 år siden) er det da blevet helt galt..
Så jo.. for mit vedkommende har jeg ikk længere nogen bror.. jo ham den mindste.. det er det...
mar 2008
Tro mig det er også sket fra i aften af..
Skal der afholdes familiefester så bliver der spurgt om han kommer og gør han det så kommer jeg IKKE!. sådan træder man heller ikke på mig..
Har endda overvejet MEGET kraftigt at slette ham fra min facebook venneliste af.. synes ikk han har gjort sig fortjent til at være på den efter det her til aften..
mar 2008
Sjovt nok så har min far jo også svigtet efter min mor faldt bort for 8 år siden.. den kontakt vi har haft defter har været meget underlig...
Da han fik at vide han skulle være morfar igen var hans reaktion " Årh hold da kæft med sådan noget ævl".. og " ja jeg passer fandme ikke ungen..."
Hallo jeg sætter sgu ikk mine børn i verden for at du skal passe dem.. desuden har han aldrig passet mine unger efter min mor gik væk.. det var sgu hende der tog ungerne hjem når det var.. ikk ham...
mar 2008
Jeg kan sagtens følge hvad du siger.. og ja det vil komme til at gå ud over resten af familien.. men hvad gør det når min far er på hans side.. så kan det vel nærmest være ligemeget...
Og ja.. det er hans tab og ikke mit..
Gud ske lov jeg har min egen lile familie og tage mig af.. og ikk sådan en lallende idiot som ham...
mar 2008
Tro mig det gør jeg også.. ss..
mar 2008
Jo tak... :-s ...
sorry mine sene svar men vores net er total fucked up her til aften :-s
mar 2008
mar 2008
Tak ilm.. sov godt når du kommer så langt....
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 35 Svar: 964
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Du er meget mere værd end at han skal nedværdige dig på den måde..!
Jeg forstår godt din reaktion, og fårstår udemærket du har det på den måde at så skal han bare ikk deltage..
Det er pisse tarveligt.. godt nok vælger man ikk selv sin familie, men man står fanme sammen!
Søde Tina, det er han som der har smidt guld på gaden!!
jun 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 608
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
Men derfor bliver jeg ikke væk hvis min mor invitere til noget (min søster bor stadig hjemme)..
Når hun engang flytter hjemmefra, vil jeg da også af ren høflighed stadig dukke op hvis hun invitere..
mar 2008
Er vi i den kirke min farfar er begravet, så kigger vi da lige ned, uanset begivenhed...
Og 20 skridt... kan godt se det er hårdt..
her hjemme, der har vi os lidt problemer med Jespers mormor og morfar..
De er sku ikk for kloge.. vi er det sorte får af familien, altså Jesper og hans mor, og dermed os Noah og jeg...
De har aldrig så meget som løftet en pegefinger for Jespers mor.. men deres søn, Lones lillebror, han har fået i hovede og røv...
De e SÅ for meget..
Iøvrigt, hvorfor får man børn hvis man ikk kan li dem alligevel?
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
mar 2008
Så for mig var det os meget mærkeligt at det stod sådan til i hans familie.. men jeg støtter bare ham og hans mor, da de er demder er nærmest Noah, hvis du forstår?
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
Lad ham selje i sin egen vandpyt, ærligtalt, lad dig ikke slå ud af ham,.. det kan være at i om 20år kan begynde at snakke sammen, det vides ikke (:
Det gør ondt, når ens familie ikke er der , for det troede man jo de ville være, lige meget hvad !
Du siger familie fester ? hvorfor vil du ikke komme hvis han kommer ? det er jo dumt! Lad dig da ikke slå ud af ham, få da en hyggelig fest med alt det andet familie.. han skal da ikke styre om du kommer til familie arngementer ....
Bare min mening
fuck familien....