Hvad kan man gør? {{forumTopicSubject}}
Sagen er sådan min bror fik i 2007 en søn med hans kone i december 2007 vælger hun at skride med beskyldninger om han er hende utro, nå men hun beholder at de har fælles forældre myndighed de bor på sjælland men alle mine brors familie er i Odense så han flytter 2008 marts til odense, Men siden har han kun måtte have Sønnen i 8-9timer hver lørdag eller søndag, og vi andre familie må ikke se ham med mindre vi kommer til sjælland, og drengen må ikke komme til fyn, da statsamtet mener at han er for lille(han fyldert 2 til oktober) men drenge kan fint kommer med moder og den nye fyr til Nykøbing F. i tog.
Nu skal min Kæreste og jeg giftes, til september, og ville meget gerne have min nevø der så han kan være med og se sin nye lille fætter.
Men hun vil ikke lade drengen komme over, giver ingen begrundelse andet end at hun vil gå i amtet hvis han tager ham til odense.
Hvad kan vi gøre med alt det her Stats amtet er ikke særlig behjælpelige, og de holder åbenbart hånden over hende.
Derud over skal tilføjes at vi har overvejet at han skal søge fuldforældre mydighed, fordi drengen altid er syg og hun ikke holder sine aftaler, omkring sammenvær, kan vi der bruge at hun har prøvet året før drengen er født at begå selvmord og har haft meget voldige tedenser??
HJÆLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Finde en advokat? for det som statsamtet siger er da han i vejret, når de må tage ham med i tog... ved statsamtet det?
Ville helt klart banke i bordet...
jan 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 241 Svar: 1.542
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 1.273
dec 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 36 Svar: 215
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Hvad kan man gør?