{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

Hvad kan man gør? {{forumTopicSubject}}

Sagen er sådan min bror fik i 2007 en søn med hans kone i december 2007 vælger hun at skride med beskyldninger om han er hende utro, nå men hun beholder at de har fælles forældre myndighed de bor på sjælland men alle mine brors familie er i Odense så han flytter 2008 marts til odense, Men siden har han kun måtte have Sønnen i 8-9timer hver lørdag eller søndag, og vi andre familie må ikke se ham med mindre vi kommer til sjælland, og drengen må ikke komme til fyn, da statsamtet mener at han er for lille(han fyldert 2 til oktober) men drenge kan fint kommer med moder og den nye fyr til Nykøbing F. i tog.

Nu skal min Kæreste og jeg giftes, til september, og ville meget gerne have min nevø der så han kan være med og se sin nye lille fætter.

Men hun vil ikke lade drengen komme over, giver ingen begrundelse andet end at hun vil gå i amtet hvis han tager ham til odense.

Hvad kan vi gøre med alt det her Stats amtet er ikke særlig behjælpelige, og de holder åbenbart hånden over hende.

Derud over skal tilføjes at vi har overvejet at han skal søge fuldforældre mydighed, fordi drengen altid er syg og hun ikke holder sine aftaler, omkring sammenvær, kan vi der bruge at hun har prøvet året før drengen er født at begå selvmord og har haft meget voldige tedenser??

HJÆLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad kan man gør?
Kommentér på:
Hvad kan man gør?

Annonce