{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

HJÆLP - Min søn bliver ved med at være syg {{forumTopicSubject}}

Nu den gal med min søn igen.. nu har han næsten været syg i 3 måender.. han hoster og har feber.. så forsvinde det lige et par dage. og kommer så igen og varer i næsten 14 dage.. så har han feber også har han ikk.. Læger vil ikk gøre noget. ved ikk hva jeg snart ska gøre.. drengen kan jo snart ikk holde til det mere. han sover næsten ikk..
Nogen der ved hva jeg ska gøre??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP - Min søn bliver ved med at være syg
  • #1   28. feb 2009 Ved hvordan det er ;(
    Det er simpelhen mega hårdt
    - Min datter har os lige været syg men er ved og have det bedre. (Hoster stadig lidt) Var på lægevagten med hende der sagde de bare det var en stor omgang forkølse hun havde andet sagde de ikke & måtte give hende noget panodil Junior for at holde det lidt nede for hende.
    Ved ikke li hva man kan gøre . Vi kæmpede bare med hende i den tid som det tog ;(


  • #2   28. feb 2009 jeg ville få taget en blodprøve på ham (sådan et prik i fingerne) og få ham tjekket for lungebetændelse...

  • Michael h
    Michael h Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 54
    #3   28. feb 2009 har du fået tjekkede for ørene ?

  • #4   28. feb 2009 Vi er det samme igennem her hjemme to af børnene har været syg siden midt i december nu, og der kan lige gå et par dage hvor man lige er ved at tro de er raske så kommer det tilbage igen, jeg tror det har noget med det skiftende vejr at gøre og så at alle folk er syge for tiden så man kan ikke gå nogle steder uden at rage noget nyt til sig. men det er ski hårdt syntes det er værst med natten søvnen ikke meget søvn man får af gangen før man skal op igen

  • #5   28. feb 2009 kan det være kind tænder på vej ?

  • #6   28. feb 2009 det samme her. nu har han så fået lungebetændelse OG tand(tænder) på vej puha.. det er hårdt

  • #7   28. feb 2009 jeg synes helt bestemt i skal få tjekket for lungebetændelse da der er mange der har det, men som jeg skrev få taget en blod prøve , den kan afsløre om der er nok bakterie i gruppen til at pencilin kan bekæmpe det... sådan får vi altid taget når michela er meget syg..
    Og som der også bliver skrevet så tjek ørenen og læg mærke til om det er galt når han ligger ned han skriger osv... det er jo en pine og mange børn vil ikke sove pga det.. men så synes jeg du skal kontakte en ørelæge og ikke lægen bare sig du tror der er noget med ørenen han skriver når han bliver lagt ned... så kommer du somrelt til med det samme.


  • #8   1. mar 2009 Vi har fået tjekket alt.. blodprøve,ørene, røgentfotograferet hans lunger og der er hellere ingen tænder på vej.. så

Kommentér på:
HJÆLP - Min søn bliver ved med at være syg

Annonce