{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.086 visninger | Oprettet:

MOLO Ko modellen... {{forumTopicSubject}}

Iiiiih altså hvor bliver jeg dog glad når jeg gør nogle gode fund/køb...

Jeg EEELSKER Molos Ko-design, men det er efterhånden svært at få fat i. Men jeg har simpelthen opsnuset ligefrem en bluse til dem hver i rigtig pæn stand..
Må lige vise dem frem smiley

http://www.babygalleri.dk/uploads_xl_wm/18952.jpg?22-02-2009

Har i andre nogle mærker som i bare er vilde med ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MOLO Ko modellen...
  • #1   22. feb 2009 hehe hvor er de søde.......

jeg er jo personligt helt væk i poetry og kaninen og ja så fik jeg fat i en molo heldragt med katte den er sophia´s favorit miav siger hun og peger gg....... eiii jeg kan nu osse li englene gg

• #2   22. feb 2009 Tak tak smiley

Ja Poetry var jeg også VIIILD med.. Det var det første Molo jeg forelskede mig i efter vi fik Naja.
    Og kaninerne ... AARH det er SÅÅÅÅ fedt.. Desværre synes jeg at det tynder ud i udbudet smiley
    Var SÅ tæt på at købe en fantastisk aldrig brugt jakke i str. 104 med kaniner, men blev nød til at beherske mig selv voldsomt smiley

Nå hvor sødt at Sophia gør sådan ! Den er også sød...
    Malik synes selvfølgelig også at det er rigtigt sjovt at han render rundt med køer på maven + at Naja også har fået en.

• #3   22. feb 2009 ÆLSKER MOLO!!!!

Stine P, du er min MOLO-pusher!!!
    Alt det som Malik ikk kan passe mere...bare send det i en jævn strøm til mig!!! ;o)
    xer fingre for at mit brev når din postkasse imorgen, så Lucas blir "stjernet" at se på!!

• #4   22. feb 2009 hehe vi er bare molo tosser det er jo helt vildt gg
    hør os lige smiley
    og jaaaaa de laver sku da osse bare det fedeste tøj altså smiley

• #5   22. feb 2009 Maise - *GG* , altså Maliks kobluse er str. 110 så der er et hop op til fra Lucas, men jeg skal nok sige til når han ikke kan mase sin mavse ned i den mere smiley
    Det er altså vildt underligt med det brev. Har tænkt helt vildt meget på det og er spændt på om det ligger i postkassen imorgen.
    Har også kigget reklamerne igennem, men der har det ikke sneget sig ind imellem...

• #7   22. feb 2009 Jeg har lige købt den nye rainbow-dragt til Lucas.
    Han kan først passe den til sommer og jeg glæææder mig helt vildt!!!

Hvis jeg var baby, ville jeg gå i MOLO hele tiden!!!!!!!!

Min søs fandt en masse lækkert på udsalg i kjøwenhavnstrup, så der kom mega postpakke med MOLO til knejten!!!

• #8   22. feb 2009 Anja -
    Altså jeg var lige ved at omkomme da jeg så dalmantinerprintet og jeg MÅTTE bare ha' en bluse til Malik. Men så laver de selvfølgelig ikke dé bluser større end 92..
    Fik bare den længste næse ever *G*

Og ja, det er helt åndsvagt så pjattet man kan være med noget bestemt tøj, men damn, det er fedt smiley

• #9   22. feb 2009 Maschas mor - Det er altså også sødt !

Maise - *LoL*, ville også være i Molo hele tiden hvis jeg var baby smiley
    Manden sagde en dag at han overvejede at købe et par Molo underhylere og svanse rundt i dem, for så kunne det da være at han fik noget opmærksomhed..
    Men vi blev hurtigt enige om at jeg nok bare ville tage dem af ham, ligge dem pænt sammen og så bare sidde og beundre hvor fede de var smiley :-D

• #10   23. feb 2009 hej stine,
    Du ved godt at ko-blusen også er i en pige kollektion, den har lyserøde striber i stedet for grønne. smiley og den nye kollektion med dalmatinerprint laves også i junior størrelser. vi har undertøjet til victoria i str 104 og de alm bluser findes også smiley bare lige en opdate.

• #11   23. feb 2009 ej nogle søde bluser ... hvor lille en str fås de mon i ? - har jo en lille dreng i maven, hvis' far engang var landmand, kan man få den med grise på smiley ? .. ej det er nogle fine trøjer ...

• #12   23. feb 2009 Victoria -
    Ja kodragten fåes til piger i de store størrelser men desværre ikke til drenge smiley Hár forhørt mig i butikkerne *G*

Maiken - Jarh de er super søde, men desværre er de en gammel kollektion, så de fåes kun brugt og man skal lede lidt på nettet for at det lykkes smiley
    Men i Molos nye kollektion der er det Dalmantinerhunde på græs istedet for køer på græs.

• #13   23. feb 2009 stine p , vi må foreslå at det skal være frie grise i næste kollektion (:
    - men ja altså , de er dælme kære de trøjer ...

• #14   23. feb 2009 Maiken - *GG* ja , så ville jeg også købe den smiley

• #15   23. feb 2009
    Hvilke butikker sælger de der MOLO dragter / sæt ???

• #16   23. feb 2009 Bare google 'Molo' så kommer der tonsvis af online butikker frem som tit også har en rigtig butik et sted.

• #17   24. feb 2009 Jeg var for nylig i "prinsesser og Pirater"
    Der var MOLO, katvig, Småfolk, Angulus, og ALVERDENS alt-for-fede mærker til ungerne.

Jeg fik min regnbue-dragt til Lucas, og var så bare nødt til at gå derfra imens jeg holdte mig selv for øjnene, for ellers havde jeg købt heeele butikken.

SKØNT at ha børn på ½, 3 og 6 år. Så er man jo NØDT til at lure lidt!!! Alt deres hverdags-tøj køber jeg i Name IT, hvor jeg arbejder og de penge, jeg sparer der, blir så knaldet af på lækkerier!!!!

Kommentér på:
MOLO Ko modellen...

Annonce