{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
241 visninger | Oprettet:

Endnu engang Godmorgen (: {{forumTopicSubject}}

Godmorgen , det har da været så hyggeligt de sidste par dage med de hersens godmorgen indlæg...

Hvad skal i lave i dag ? jeg er stadig syg, mere syg :s og så underholder putte (halv stor killing) mig lige lidt mens jeg sidder her .

Fortsat god dag (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Flytte haveaffald 833 kr.
  • Montere fatning 400 kr.
  • Komfur& kogepladen tilkobling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endnu engang Godmorgen (:
  • #1   12. feb 2009 Godmorgen..
    Min datter og jeg har ferie og lige nu ligger vi i min seng og hygger..:D
    Senere skal vi så desværre igang med den store oprydning herhjemme i hele lejligheden..
    Håber i andre får en rigtig god dag..
    Jannie

• #2   12. feb 2009 godmorgen til dig også smiley
    jeg har en fridag til at slappe lidt af efter alt den tumult i familien.. hav en god dag smiley

• #3   12. feb 2009 Jeg skal hygge med Tristan.. Men det gør jeg jo hver dag, så det er ikk noget nyt.. smiley

• #4   12. feb 2009 vi skal bare hygge og slappe af herhjemme, den har stået på rengøring de sidste 2 dage så nu skal vi nyde ferien:o)
    rigtig god dag til jer allesammen

• #5   12. feb 2009 Godmorgen. Jeg er så heldig at jeg er blevet indkaldt til arbejde på en fridag.. yay -.-.. så skal møde her kl 10 også indtil 17:30. Tror også jeg er ved at anskaffe mig en halsbetændelse smiley

• #6   12. feb 2009 Godmorgen... Er lige blevet færdig med morgenmaden, så sidder bare lidt ude i køkkenet og kigger på BG, sammen med hunden. Han sidde rpå stolen ved siden af og ligner en konge, han er meget stolt og elsker at følge med i hvad der sker ude foran vinduet.

Ellers skal jeg have lagt vasketøj sammen, og sat en ny vask over. Og så kommer min lillesøster en tur i dag...

• #7   12. feb 2009 Godmorgen til alle sammen... smiley

Jeg har fodret hundene af og gjort mig selv klar til jeg skal ud af døren om ikke så længe. Jeg skal id til min mor som bor i Høje Tåstrup og skal låne hendes badeværelse for at vaske Kaizer som skal til hundeudstilling på lørdag. Så jeg har lidt og se til. Og når jeg kommer hjem skal jeg igang med og pakke taaske til på lørdag så det er klar, skulle nødig glemme noget.
    Rigtig god morgen til alle herfra.... smiley

• #8   12. feb 2009 idag bliver en dag på sofaen sammen med hunden til en afslapper

• #9   12. feb 2009 nu er det jo op på formiddagen, men jeg fik lige hvilet lidt på sofaen med lukkede øjne (: - pyh jeg vågner 2-3 gange om natten og der tv, vågner kl 5 og er frisk , falder først i søvn ved 7 tiden igen og vågner halv 8.. jeg hader det ... er der nogen der vil bytte ? jeg skal bare prøve at blive frisk smiley

• #12   12. feb 2009 marijana, åh det er bare så dejligt når de ting man venter på kommer med posten smiley - det er så hyggeligt!!

- tja det ved jeg ikke rigtigt, sådan har det været længe, 2 gange for at tisse, og så kan jeg ikke sove igen, så vågner jeg når jeg skal vende mig pga bl, og er heldig hvis jeg sover med det samme igen.. om morgenen, tja det må være et ny indbygget væggeur, som står til lidt i 5-5, da min kæreste står op senest halv 6 (det har han dog kun gjort 3 dage) og så går jeg ud på toilettet, og så kører det, så skal jeg kaste op (har kastet op siden uge 5-6stykker) og så skal jeg lige have et eller andet i maven, så går jeg ind i seng igen og kan ikke sove.. ser lidt tv og halvsover så... men hvorfor? tja, (:

• #14   12. feb 2009 jeg har vist prøvet det hele, kiks, mangder , toastbrød, piller mod kvalme, spise inden jeg går i seng osv, men nej, det er med det samme jeg vågner, så skal det gerne gå lidt tjept ud på toilettet (:

Kommentér på:
Endnu engang Godmorgen (:

Annonce