{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.050 visninger | Oprettet:

C&O
C&O
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 26 Svar: 349

Forslag til navne {{forumTopicSubject}}

Vi er igang med PB, og har allerede en laaaang liste af navne. Planen er at vi vil putte alle de navne på som falder os ind og som vi umiddelbart kan lide, og så lægge listen lidt væk, og derefter sortere ud, og så have en tre - fire at vælge i mellem når baby engang kommer til verden.

Af drengenavne har vi: Liam, Oliver, Vincent, William, Milas, Micas, Mads, Niko, Willas, Jamie, Sammi, Storm, Marley, Milo, Tobias, Viktor

Pigenavne: Emma, Clara, Bella, Zoe Sophia, Zoey, Carla, Selma, Holly, Ashley, Mathilda, Alma, Ella, Silje, Merle, Olivia, Amelia, Amalie, Haley, Mira, Celina/Celine

Det skal være mindst 4 bogstaver, og gerne et tostavelsesnavn.. Ellers har vi ikke så mange krav - så fyr den af smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forslag til navne
  • #1   14. apr 2013 De navne vi har valgt er Jamie, Mynthe og Josephia smiley vi har i forvejen en Mikkel :b

• #2   14. apr 2013 Mikkel kender vi begge nogle der hedder, så det er udelukket.. Jamie er vi også vilde med.. Mynthe er faktisk rigtig sødt, det må vi skrive på ! smiley

• #3   14. apr 2013 Mika hedder min afdøde hund, så det går ikke.. Luca er faktisk rigtig sødt.. Noeh har jeg aldrig hørt før, udtales det bare lige ud af landevejen?

• #4   14. apr 2013 Ja det er meget anderledes, men rigtig sødt faktisk smiley Men ved ikke om det måske kan blive lidt "tungt" eller svært at udtale.. Noeeeh .. Den kommer sgu på listen anyways! smiley

• #5   14. apr 2013 Vi har en Hjalte, og hvis vi får flere bliver det en storm eller Luna eller Lotus smiley

Synes også at Matti er rigtig sødt smiley

• #6   14. apr 2013 Hjalte er faktisk også rigtig kønt.. Min venindes datter hedder Luna, og kender en der hedder Lotus.. Storm har vi på listen.. Matti har jeg aldrig hørt før - det er faktisk også rigtig kært smiley

• #8   14. apr 2013 Jaa de er begge to på listen.. Synes de er super søde begge to. Har dog en lille gut i familien som hedder Mads, så er ikke helt sikker på om det holder smiley

• #10   14. apr 2013 Er faktisk ikke helt vild med Magnus.. selvom de to ellers passede godt sammen! smiley

• #12   14. apr 2013 Vilde og Elli - pigenavne og drengenavne - Mattis og Noam smiley

• #13   14. apr 2013 der skal ligges tryk på d i vilde smiley

• #14   14. apr 2013 Jonas er faktisk rigtig sødt - det kommer på listen!

Vilde synes jeg alligevel er liiidt for specielt.. Men Elli kommer også på listen. Vi har også Ella smiley

Mattis og Noam er vildt søde, men jeg synes måske de bliver lidt "tunge" i det.. Det kan godt være jeg er lidt sart smiley

• #16   14. apr 2013 Vi har en Freja en Liva og en Victor - så det sys vi jo er flotte flotte navne smiley hvis jeg sku have flere børn ville disse navne være på min liste
    Dreng : Villads - Noam - Albert -
    Pige : Nellie - Alberte - Merle - Ella

• #17   15. apr 2013 Jonas kan jeg godt lide - men det var manden ikke med på.. Jacob hedder min venindes søn..

Freja og Liva har vi børn i familien der hedder, så det dur ikke.. Villads har jeg vist på.. Albert er faktisk rigtig sødt - det kommer på!

Min hund hedder Nelly, og Merle og Ella er på.. Det er bare søde navne! smiley

Lucas kender jeg en der hedder.. Leander vil manden ikke, og han synes Milas er for specielt smiley Det er jeg ellers helt vild med!

Micas og Malik kommer til gengæld på, hvis ikke jeg allerede har dem smiley

• #19   15. apr 2013 Danny hedder min x - så det dur heller ikke smiley Thomas hedder min rigtig gode ven.. Dian og Sander skal klart på listen! Elias og Hanibal er ikke lige min kop the smiley

• #20   15. apr 2013 Daniella

Det var også en af mine førstevalg, men det synes manden slet ikke om.. Desværre smiley

Kommentér på:
Forslag til navne

Annonce