739 visninger
|
Oprettet:
Jeres mening.. {{forumTopicSubject}}
altså, vi er ikke helt enige om selve navnet, men lige nu er det Carl-emil, men det er for så vidt ikke det jeg vil have jeres vurdering på..
det er på hvad der lyder bedst af :
1 Carl-emil Ørntoft Depner
2 Carl-emil Ørntoft Juul Depner
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 17 Svar: 77
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.879
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.190
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 890
Vores lille prinsesse skal have 2 fornavne og 3 efternavne, så jeg synes ikke det er for meget
Jeres mening..