2.480 visninger
|
Oprettet:
hvornår blev i enige? {{forumTopicSubject}}
Vi har hver valgt to navne til vores lille dreng, alle 4 kan vi begge godt lide, og vi regner ikke med at finde ud af hvad han skal hedde 100% før han kommer ud og vi ser ham..
familien har self. sgat deres mening om navnene, og der er delte vande
Dan og jeg hælder mest til Axl, men ja, det kan ændre sig mange gange endnu, men hvornår var I helt sikre på hvad jeres lille ny skulle hedde?
de navne vi har fundet er:
Axl
Matias
Julius
Karl
Også skal han hedde Bang Jørgensen til efternavn..
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
mar 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 1.160
Vi var enige allerede inden de blev født
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 159 Svar: 680
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Denne gang var vi til kønsscanning og fik at vide vi skulle have en
pige og dagen efter var navnet på plads. Isabella Melina. Vi fik så til md at vide det er en dreng, og vi kan bare slet ikke blive enige om navnet. Så det bliver nok først når han kommer ud at det kommer på plads.
Min favorit er Alexander og kæresten vil have han skal hedde Nicklas.
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Vi blev enige om et drengenavn og et pigenavn i starten af graviditeten, og da vi vidste det blev en pige, begyndte jeg allerede at kalde hende Agnes når jeg snakkede med maven
Det var mit forslag, og manden syntes godt om det.. Denne gang har han bestemt, at hvis det bliver en pige skal hun hedde Emma (hvor jeg personligt var mest til Frederikke) , men så kommer hun så til at hedde Emma Frederikke
Vi finder ud af hvad det bliver om 20 dage
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
Kort før termin satte vi os og skrev hver især vores top 3 (for hvert køn) ned på en seddel og da vi så sammenlignede havde vi begge Nikoline og Simone og Markus og Tobis på vores lister
Simone blev det til og det havde også været vores begges favorit hele forløbet igennem!
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 99 Svar: 747
Men da han blev født, var vi bare enige om at INGEN af de navne vi havde snakket om passede.
Så her var han 3 måned før han fik sit navn- og det endte med Kasper
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 74 Svar: 671
Axl ville jeg ikke kalde mit barn med mindre jeg var hardcore GNR fan. men hey smag og behag
Jeg har mødt en gut der hedder Jethro og han er vildt træt af at alle spørger ham om hans forældre var fans at Jethro Tull.
....derudover kan jeg sige at vi var enige efter nakkefoldsscanningen ved hvor første. dvs da vi kendte kønnet.
Ved andet barn kendte vi ikke kønnet og blev først rigtig enige da han lå på min mavse og lignede et af de navne vi havde i tankerne
...så sådan er det så forskelligt.
hvornår blev i enige?