{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

Glad over så lille en ting :) {{forumTopicSubject}}

Ja manden og jeg prøver jo at få en lille mere, efter tabet af vores engle tvillinger.
Da vi ventede Oliver kunne vi ikke blive enige om et drengenavn, og jeg mener at vi virkelig ikke kunne finde bare et navn vi begge kunne leve med.
Det endte med at min far valgte navnet Oliver smiley Og vi elsker det begge heldigvis smiley
Vi har tit snakket om det siden jeg ventede mig sidst, og har ikke kunne blive enige men nu er det sket !!! Og jeg er virkelig lykkelig, ja jeg fik mega optur da vi fandt det. så her er det:

Pige - Celina Nikita Morbech Glad

Dreng - Tristan Morbech Glad

Weee er såå glad !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glad over så lille en ting :)
  • #1   6. dec 2010 Det kan jeg godt forstå, er bestemt heller ikke nemt og vi er i samme båd. Da vi fik vores dreng for lidt over 2 år siden havde vi nogle navne at vælge imellem, men det endte med at vi begge syntes det var en lille Jeppe.

Denne gang venter vi så en pige, men er så slet IKKE enige om hvad hun skal hedde, har termin her den 23. december så ville så gerne have at vi kunne spores os ind på et par stykker som vi kunne blive enige om, men ser desværre ikke sådan ud..

Så er da spændt på at se hvad hun ender med at hedde...

DILEMMA !!!

• #3   6. dec 2010 det er nogle rigtig fine navne syns jeg smiley

Her har det også taget lidt tid før vi blev enige, men heldigvis er vi blevet enige om at hun skal hedde Isa Josephine... vi havde bare såååå mange navne oppe og vende, men der var altid en af os der ikke var tilfredse med navnet.... smiley

• #4   6. dec 2010 jeg har aldrig været i tvilvl om mine børns navne skulle jeg få en til har jeg også navne til den

• #5   6. dec 2010 Stolt mor - dit drengenavn, hvis man sætter h bag Noah, så er det mine børns navne sat sammen smiley

Linda - skønt med enighed smiley

Kommentér på:
Glad over så lille en ting :)

Annonce