HJÆLP! Navne problem {{forumTopicSubject}}
Hej alle Vi er rimelig sikre på vores lille mand der kommer til verden her ca. 4/3 skal hedde Fabian. Men efternavnet er simpelthen en værre gåde.. Jeg hedder Fanny Aldenborg Krabbe og vil meget gerne videreføre ihvertfald aldenborg da det er et familienavn. Min kæreste hedder Simon Bruun Petersen og vi kan simpelthen ikke finde ud af hvordan vi skal sætte dem sammen! Vi er enige om at Petersen er strøget. Men vi kan jo ikke kalde ham Bruun Krabbe?, og hvis han kun får vores mellemnavne (Bruun Aldenborg) bliver vi jo faktisk også nødt til at skifte navn.. Hvad synes i? Min kæreste har sagt han gerne vil hedde aldenborg hvis han må hedde Simon von Aldenborg! Haha.. Kan ikke helt finde ud af om han mener det 100%, og om man overhovedet bare selv må sætte von ind? Eller om jeg overhovedet vil hedde von..
Håber der sidder nogle kreative hoveder derude med det svar jeg har ledt efter!
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 74 Svar: 795
Det lyder da meget godt, men han bliver jo også lidt royal hvis man tilføjer Petersen til sidst he he
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 3 Svar: 35
aug 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 92
jamen gør det noget?
synes det lyder flot
jan 2010
jan 2010
jan 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 13 Svar: 146
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
Da jeg boede i spanien hed jeg bengtson de`moreno, efter vi så flyttede til danmark blev mit efter navn ændret til moreno sanchez så det kun er min fars efternavn vi har, da vi så skulle navne gi vores børn så ville båede kæresten og gerne ha de fik kærestens efter navn og så bare sanchez fra mit må det må vi ikke de skal hedde moreno sanchez fordi der åbenbart er et bindestreg i mellem bliver kirken ved med at sige men det bindestreg har aldrig været der og har aldrig stået nogen steder og nu har vi kæmpet med dem to gange uden held.
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
lyder flot
jeg kender faktisk en der hedder Bruun krabbe
og man kan drille med alle navne så det ville jeg ikke bekymre mig så meget om
HJÆLP! Navne problem