1.117 visninger
|
Oprettet:
Bæresele {{forumTopicSubject}}
Jeg har altid været imod sådan en sele - men er så småt ved at skifte mening, især fordi jeg tænker det kunne være en god løsning for mig og bettefis når storebror er til Fys istedet for lift eller autostol..
Men det er sq da en jungle at finde rundt i..
Har du en? Hvorfor er den bedre end de andre? Og hvad kostede den?
Slynge er ikke en mulighed:)
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
Den var lys/ sandfsrvet.
Pris ved jeg ikk da vi fik den i gave,
Jeg brugte meget min når jeg var ude og handle det var dejlig let og når hun var pyllert og jeg evt skulle lave mad osv,
Og på korte ture så hun kunne komme op og se lidt kontra barnevognen.
Jeg var glad for min og brugte den meget, men det lidt hårdt for ryggen vis man ikke holder små pauser det halv tungt og have dem til hænge der,
Men du vil ikk fortryder det, bare det og have hænderne fri når man skal noget det lækkert.
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 1.477
aug 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 21 Svar: 374
Har købt den brugt til 100 kr.
Har en slynge, men har opgivet at finde ud af den.
XD er så lykkelig for min bæresele! Det er så rart at have hænderne fri, til fx at lave mad
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
ALLE de der seler hvor barnet kan vende udaf, er skadelige og burde imod forbydes. De er rigtig dårlige for barnets ryg.
Ergobaby og manduca er nogle af de seler som rent faktisk støtter både barn og mors ryg.
Jeg havde Ergobaby og var rigtig glad for den. Var ham både på maven, ryggen og hoften og brugte den sidst da han var knap to år. Teoretisk set kunne han stadig være i den i dag.
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 1.477
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 101 Svar: 582
Jeg har købt en brugt babybjørn - det eneste jeg skal bruge den til, er den ugentlige dag jeg skal til Fys med storebror. Så er spændt på om jeg får den brugt mere end det.
Bæresele