{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.785 visninger | Oprettet:

Mia F
Mia F
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416

Sutter, barn på 2 år. {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Håber at i vil dele jeres erfaringer med mig, hvis i har nogle på dette område.
Problemet er at vores søn på 2 år ødelægger sine sutter, de revner i gummiet. Vi bruger mam sutter, dem der hedder 6+ mdr. De revner i siderne, og er derfor ikke sikre for ham at have.

Så hvad filen gør man så? Nogle der har haft samme problem, og som kan komme med nogle gode råd. Evt nogle andre sutter vi kunne prøve.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sutter, barn på 2 år.
  • #2   10. jun 2014 Det er han slet ikke klar til.

• #3   11. jun 2014 har i prøvet dem med den gennemsigtige suttedel fra mam, fremfor den af gummi?

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #4   11. jun 2014 Prøv natur sutterne!

• #5   11. jun 2014 Ja, jeg ville også bide i det sure æble, og så stoppe brugen af sutter.

Min ældste niece bed også sine i stykker. Så mistede hun dem..

• #6   11. jun 2014 #3 det er dem vi bruger. smiley
    #4 de der brune sutter? Der er gummi agtige over det hele?

• #7   11. jun 2014 Vil sige at vis barnet ik er klar til smide sutten så det altså ik så nemt bare sige slut du må ik bruge sut mere.

Jeg tænkte osse at i matas har de de der natur sutter mener de helt brune de ser ret mystiske ud ,

• #8   11. jun 2014 #7 okay, må prøve at se på dem. De er bare mega ulækre at se på. smiley
    Og er godt nok ikke sikker på at han vil bruge dem, han er ret kræsen emed sutter. Indtil videre har han kun ville bruge mam. Men hvis ikke han kan få andre, så accepterer han dem vel, eller også stopper han med at bruge dem. Puha tror ikke de bliver nemt.

havde håbet på at der var blevet lavet nogle der mindede om mam sutter, men som var mere slidstærke.

• #9   11. jun 2014 Vi bruger natursutter og de er ikke særlig slidstærke, min datter punkterer dem ofte. Og de er dyre! Men hun vil ikke bruge andre, stædige unge smiley

• #10   11. jun 2014 BCD øv så er de altså heller ikke en mulighed, må ud i kære børn eller ønskebørn og høre hvad de siger, de plejer at være gode til at vejlede.

• #11   11. jun 2014 Har set mam har lavet en man air, aner ikke om den er mere slidstærk, dog skulle den være god for tænderne..

• #12   12. jun 2014 Madsen - har været i kontakt med mam, men de ville ikke rigtigt svare mig på mit spørgsmål. De blev bare ved med at undskylde mine dårlige oplevelser med deres sutter.

• #13   12. jun 2014 Hvor tit skifter du dem ud ?

• #14   13. jun 2014 #13 når de bliver ulækre. Vi har normalt en 10 stk, så kan ikke svare på hvor gamle de når at blive. Men vi fik nogle, og dem havde han 14 dage, så var de gået i stykker.

Men nu holder vi ekstra øje med dem, og så snart de viser det mindste tegn, så ryger de ud. Og så formindsker vi hans sutte forbrug så meget som muligt indtil han er klar til at smide dem. Hvis ikke det bliver før, så bliver de givet til julemanden til jul.

• #15   13. jun 2014 Altså en sut må kun bruges i en mdr så skal de skiftes,

Jeg har en skål i køle skabet med Emma s sutter, og hun skiftet dem alle ud hver gang vi har d 1 i hver mdr, jeg har 12 sutter da hun bruger tre om dagen .

2 om natten og en til børnehave som hun får igen når vi rammer trætheden om aften, hun får ik lov gå med sutten hele dagen hun når hun blir træt og eller vis hun slår sig og trænger til ex trøst.

Og Emma får rene sutter hver morgen og aften også hver 4 dage koger jeg dem så slem nemlig Tom

Kommentér på:
Sutter, barn på 2 år.

Annonce