{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.751 visninger | Oprettet:

Babyjogger - hvornår? {{forumTopicSubject}}

Hej skønne bg'ere smiley

Jeg har været meget aktiv, og løbet meget inden jeg blev nedlagt af en bækkenløsning. Nu da jeg nærmer mig slutningen af graviditeten, kan jeg næsten ikke vente med at komme ud og løbe Amager fællede tynd igen. Derfor skal jeg ud og have fat i en babyjogger, har enda set den jeg gerne vil have, som også er til at betale. Den har vist nok fem-punkt-sele, den kan ligges ned til 30 grader og har et behageligt sæde. Men (og nu til sagens kerne og dagens million dollar spørgsmål) hvornår må baby ligge i den? Har hørt forskellige udmeldinger. Nogle siger fra day one, andre siger tre måneder, ja, har endda hørt helt op til seks måneder før baby må benytte den! Der står ikke noget i beskrivelsen på babysam (som er der jeg har tænkt mig at købe den). De plejer nu ellers nok at skrive hvornår fra deres produkter kan bruges.
På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Justering af TV der er hængt op for lavt 400 kr.
  • Hovede Rengørring og folde tøj 350 kr.
  • Utæt wc x 2 1.400 kr.
  • Ophængning af gardiner og persienner 1.800 kr.
  • Elektriker 400 kr.
  • Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Babyjogger - hvornår?
  • #1   31. maj 2014 Hvis en fys eller lign har konstateret bækkenløsning ig ikke bækken genere så skal du ikke regne med at komme ud af løbe før om lang tid:) "rigtigt" bækkenløsning forsvinder altså ikke "bare fordi " barnet er født:) mit skud fra hoften ville være ar baby skal være de der 6 mdr men er ikke sikker:)

• #2   31. maj 2014 Har haft bækkenløsning før, så er godt klar over at jeg ikke lige føder mit barn, og løbe hjem fra hospitalet smiley . Sidst gik der godt to måneder, min fys siger seks uger, men det er jo individuelt fra gravid til gravid og fødsel til fødsel. Min mormor lå fx seks måneder efter fødslen, min søster tre. Så det med bækkenløsningen har jeg styr på, er mere interesseret i det ovennævnte spørgsmål ang babyjoggeren smiley .

• #3   31. maj 2014 En klapvogn er fra barnet kan sidde selv, og det er vel ca de 6 mdr. så det ville jeg umiddelbare gætte på. Men jeg ved det ikke med sikkerhed.

• #4   31. maj 2014 Tak Pernille. Det lyder ret plausibelt smiley . Har selv tænkt at fire til seks måneder (alt afhængig af hvornår baby selv kan sidde) lød meget rigtigt.

• #5   31. maj 2014 Ellers ku du jo spørge sin SP om hun ved noget om det, bare for at have en fagpersons øjne på det. Min søn sad først selv som 8 mdr. Gammel, og kravlede længe Før han sad. smiley Men han elskede også at ligge på maven og blev aldrig stablet op ned puder osv. For at sidde op.

• #6   31. maj 2014 Jeg er selv stor modstander af alt hvad der hedder skråstol mv. Da baby placeres i en kunstig stilling hvor den ikke selv kan placere sig og derved belaster sin ryg unødigt. .

• #7   31. maj 2014 Ja, når baby sidder stabilt og HELT selv, må den komme i en klapvogn. Det er ofte mindst 6 mdr og op til 8/9..

Jeg har en cykelanhænger som kan bruges som kigger. I den havde jeg en baby-indsats, så den kunne bruges fra han var lille smiley

• #8   31. maj 2014 ACS - havde også en cykelanhænger (den var dog til sidst så rusten at vi smed den ud). Jeg havde også en babyindsats til den, selv om hun var fyldt de seks måneder da jeg begyndte at bruge den og saktens kunne holde hoved og sidde ordenligt selv, men jeg tror ikke man kan få babyindsats til den her jogger. Håber bare jeg får endnu en baby med gode rygmuskler lige som sidst smiley hehe.

Kommentér på:
Babyjogger - hvornår?

Annonce