{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.245 visninger | Oprettet:

Jamie fylder et år, om et øjeblik! {{forumTopicSubject}}

- Ja derfor ønsker jeg jeres hjælp. Hvad kan vi ønske os til ham?
Jeg kunne rigtig godt tænke mig noget, han kan være meget aktiv med. Legekøkken og Bobles, har vi ind til videre fået skrevet på den meget korte ønske liste.

Hvad havde i ønsket jer til jeres b*rn, da de fylte et år? Og hvad fik de sig?

Ja han er bare blevet så store, siden sidst jeg var aktiv herinde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jamie fylder et år, om et øjeblik!
  • #1   27. maj 2014 Kigger lige med, står nemlig i samme problem.. den lille er lige blevet 1 år i lørdags og vi holder fødselsdag her om 14 dage (holder samlet for begge unger da de er født med 1 måneds mellemrum og familien har flere timers køretur) men aner simpelthen ikke hvad vi skal ønske os, synes hun har alt, både tøj og legetøj..

• #2   27. maj 2014 Duplo duplo duplo, og Playmobil 1-2-3, puslespil og bøger, spilleinstrumenter.

Forestille jer ting der skal kunne bruges det næste halve år. ( indtil jul) smiley

• #3   28. maj 2014 Megablock og Duplo var/er guld værd herhjemme, ellers en scooter han kan køre på var/er også et hit her.

Biler han kan køre med måske, vores søn elsker sine store lastbiler.

• #4   28. maj 2014 vores søn fik instrumenter af træ, duplo, puslespil, bøger og en rygsæk… derudover elsker han sin sandkasse, sine bolde og sine udendørs køretøjer smiley

• #5   29. maj 2014 Freja fik en ramme med billeder i for hver mdr fra hun blev født til hun blev 1 år. Og en scooter med vogn, tøj, et legetelt. En kasse man kunne komme forskellige klodser i. Penge, en potte, sengetøj og en prinsesse lampe.

• #7   19. jun 2014 Fantastisk. Tak for det Legefanten.dk smiley
    Selvom han har stort set meget af det, der bliver nævnt - så er det brugelig på længere sigt.

Kommentér på:
Jamie fylder et år, om et øjeblik!

Annonce