{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.378 visninger | Oprettet:

Babyborn. Hvad tænker i? {{forumTopicSubject}}

Hej:) sidder lige og kigger katalog fra toysrus og kommer til siderne med babyborn. Da jrg var barn kunne de spise og tisse tror jeg det var. Idag kan man købe puslebord, pusletaske, babybadekar osv til sin babyborn, fuldstændig som var det en rigtig baby.
Hvad tænker i om det? Er det for meget eller helt fint?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Babyborn. Hvad tænker i?
  • #1   9. nov 2013 Jeg havde cykel kurv til min. Kom maden ikke også ud som nr.2 ?
    Man kunne også købe pudslebord og badekar til dukker den gang, men det var vidst ikke specielt til babyborn.

Jeg synes det er okay.

• #2   9. nov 2013 Kunne man? Jeg var mest til barbie så tror ikk engang jeg havde en babyborn smiley sad bare lige nu og kiggede og syntes det er lidt
    Ekstremt

• #3   9. nov 2013 Altså jeg havde nærmest alt til min babyborn, puslebord, vugge, badekar, osv ..
    Jeg synes det fint, det jo en del af pigers udvikling at lege mor smiley

• #4   9. nov 2013 Alt kunne man også få dengang. Min veninde havde det, men mine forældre havde ikke råd smiley

Jeg synes det er fint. Vito putter sin bamse, mader den, skifter den, drypper dens øjne (den fik pudsigt nok øjenbetændelse samtidig med ham) og laver SÅ meget med sin bamse. Han ville elske alle de ting til den smiley

• Quist B
    Quist B Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 148
    #5   9. nov 2013 Hvad er problematiken siden du gerne vil høre vores mening? synes du det er for meget, for dyrt, gør børnerne voksende før tid, overflødigt, pengemaskine.. osv osv. Hjælp os lidt på vej.

• #7   10. nov 2013 Hvis man synes det er i overkanten kan man jo bare nøjes med at købe en dukke og så undlade alt tilbehøret.
    Jeg mener at tilbehør som badekar kom frem da jeg selv var barn. Jeg havde en dukke som ikke kunne tåle vand, men så udkom en ny som man kunne have med i bad, men den måtte jeg ikke få fordi jeg allerede havde en.

• #8   10. nov 2013 Der er ikk noget problem. Syntes måske bare børn bliver gjort til små forældre. Sådan var det meget stillet op i kataloget syntes jeg i hvert fald smiley

• #9   10. nov 2013 Jamen leger man ikke også at man er mor til den lille dukke?

• #11   10. nov 2013 Mine piger har hver deres babyborn og en masse udstyr. De har også en scooter til den. Det sys jeg så er åndsvagt smiley kan ik rigtig se ideen med det. De kan også tisse og man kan få mad til dem. Men det ved mine ik endnu for jeg gider ik det griseri det medfører smiley sys det er fint man kan få så meget udstyr smiley

• #12   10. nov 2013 Min på 2,5 år har også en babyborn, hun fik den i 2 års gave af mormor fordi hun lige var blevet storesøster, så hun kunne gøre det samme som mor.. hun har dog kun sådan en voksipose ting til den og så potte der fulgte med..
    Den kan også tisse, græde, spise, lave osv, men har heller ikke vist hende endnu, da hun ikke kan håndtere det uden grisseri smiley
    Dog finder hun den ikke så spændende endnu, lillesøster er bedre smiley men mon ikke det kommer..

• #13   10. nov 2013 Sådan hænger verden jo altså sammen smiley vi legede da alle mor, far og børn da vi var små, med eller uden en babyborn.. At der så er en dukke med gør i følge mig bare det tiæ noget bedre. Børnene lære at udvikle deres empati også igennem. Legen uden andre børn, fx med en dukke eller en bamse som man passer godt på. Giver en tør ble og puster på når de slår sig. Jeg syntes derimod det vil være forkert at forhindre dem i det. Det er en måde at efterligne os på og det er jo sådan vi gør og hvis de en dag bliver mødre/fædre ja så er det jo noget man har leget ind som barn. Det er også en måde at udtrykke de ting som de oplever i familien på. Nogen bliver uvenner, nogen bliver gift, nogle får børn. Det er så super til dem! Så nej det er ikke for meget. De leger jo bare og er ikke små forældre. De leger når de har lyst og vil gerne gøre det så realistisk som så muligt smiley

• #14   11. nov 2013 jeg syntes det er okay og har man ikke alverden penge er der mange baggage rums markeder og genbrugs butikker hvor man kan få en masse og i fin stand. det plejer ikke være barnet der rynker næse over genbrug men mor og far

• 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #16   11. nov 2013 Jeg tænker ikke noget? smiley
    Kan ikke se hvad der skulle være forkert i det, det er jo ganske naturligt.
    Jeg havde ikke selv en da jeg var lille, var ikke lige dukketypen, men synes princippet i det er helt vildt sødt! At der findes så mange ting og dimser man kan bruge, gør det da bare ekstra sjovt smiley

Hvis jeg endelig skulle nævne noget lignende dette emne, så vil jeg da mene at Barbie dukker er noget skrammel. Med kæmpe patter, langt lyst hår, lårkort nederdel og makeup i fjæset, men det er selvfølgelig en helt anden debat smiley

Babyborn synes jeg er ganske uskyldigt smiley

• 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

#18   11. nov 2013 Ja det gør der nok smiley var som sagt ikke lige dukketypen, men jeg husker Barbie sådan her.. og så kender jeg de der Bratz eller hvad de hedder smiley

profilbillede
  • 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

#20   11. nov 2013 Åh ja det er da rigtig smiley kan huske de der med vinger, man kunne sætte på en dims og trække i en snor og så fløj de.. eller noget i den stil smiley

Kommentér på:
Babyborn. Hvad tænker i?

Annonce