{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.502 visninger | Oprettet:

Quist B
Quist B
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 148

Babysams fødselsdag. {{forumTopicSubject}}

Fik en mail her til morgen, om fødselsdag i babysam i morgen med noget kø tilbud.

Men de løfter først sløret for tilbudene i morgen tidlig.

Så er der nogle af jer som er på god snakkefod med jeres lokale babysam som ved hvad tilbudene går på, her tænker jeg om det blot et nogle standard rabatter, eller vi snakker en barnevogn til 40 kr til den første i køen.

^ med andre ord, kunne jeg godt tænke mig at vide om det kan svare sig at ligge sig derud i kø i løbet af natten smiley

Hvis du selv er medarbejder, og vil passe på dit navn skal du selvfølgelig være velkommen til at skrive en PM i stedet smiley

Mv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutte udendørs sauna. Det er 400v til saunaovnen og 230 til lys. Kabel skal trækkes og gruppearbejde i tavlen 3.000 kr.
  • At hænge et fjernsyn op på væggen og sætte loftlampen op 610 kr.
  • Ophæng af gardinstang 1.350 kr.
  • Tilslut markise til strøm på loft. 850 kr.
  • Rep. af opvaskemaskine - der ikke tømmes for vand 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Babysams fødselsdag.
  • #1   24. sep 2013 Hvis de løfter sløret i morgen og tilbuddet gælder torsdag, så har du vel masser af tid til at komme i kø?

• Quist B
    Quist B Tilmeldt:
    sep 2013

#2   24. sep 2013 .... For pokker de øjne skal kigges på snart, havde fuldstændigt læst Torsdag som Tirsdag.

Jeg siger mange tak smiley

• #3   24. sep 2013 Men tilbud kan god betale sig .. Købte vores Odder vogn i babysam, og da jeg hentede den fandt de i af at de havde solgt den med forkert stel smiley så vi har fået en rabat på knap 4200kr og bestyrtende / ejeren var ikk helt så glad smiley men det var jeg smiley

• Quist B
    Quist B Tilmeldt:
    sep 2013

#4   24. sep 2013 Er ikke et sekund i tvivl om det er godt at gå på tilbuds jagt, eksemplet med barnevognen var dog grebet ud af den blå luft, det er ved at være begrænset hvad vi mangler i indkøb, en malkemaskine er vist det mest slående.... Men så igen, skulle der være et super godt kø tilbud, så siger man jo ikke nej til dette smiley

• #5   24. sep 2013 Vi var i babysam i lørdags og fik en folder hjem med tilbuddene.
    Det er ikke så vilde tilbud som noget til 40 kr. Men der er da en del tilbud. Bla på barnevogne og autostole 40 og 50 % på mange ting osv.

• #6   25. sep 2013 Kan man ikk se dem på nettet?

Kommentér på:
Babysams fødselsdag.

Annonce