{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.881 visninger | Oprettet:

Nyt betræk til voksipose {{forumTopicSubject}}

Har nogen af jer prøvet at sy et betræk til en voksipose selv? Overvejer nemlig at kaste mig ud i et sådant projekt da betrækket på vores voksi er godt møget til
Et nyt betræk koster 1000kr, det synes jeg er lige dyrt nok, tænker man må kunne lave det selv..
Men hvor finder jeg mønster osv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med køleskab 1.125 kr.
  • Hjælp til opsætning af TV på væg 500 kr.
  • 2 stk grille - en Weber kul grill med bord og en CharBroil gas grill med 6 tændere 700 kr.
  • Elektrikker 500 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Køleskab køler ikke 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt betræk til voksipose
  • #1   26. jun 2013 Her har jeg købt en hjemmesyet voksipose af en her på nettet så har man bare lige kendskab til en symaskine vil jeg man sagtens kan gøre det. Ved en anden tidligere søgte mønster herinde. Men du kan vel evt måle det du har nu.

• Christina H
    Christina H Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Svar: 4
    #2   26. jun 2013 Min mor og jeg har syet nyt betræk til min voksipose.. Vi tog dynen ud og lagde bare betrækket oven på det stof som skulle blive til et nyt betræk og tegnede efter.. tegnede diverse prikker og streger hvor der nu var huller og snore..
    Har lige vedhæftet et billed hvor du kan se det.. smiley

profilbillede
  • Christina H
    Christina H Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Svar: 4
    #3   26. jun 2013 På dette billed har vi tegnet det øverste af betrækket af på svampebob og det mørke er så det betræk der vender ind mod barnet.. smiley

Kommentér på:
Nyt betræk til voksipose

Annonce