{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trip trap udsalg
  • #1   8. jan 2013 Vi har ikke trip trap stolen herhjemme, for vi havde købt den, men da vi har en dreng med tykke lår. så kunne han ikke sidde i de nye stole pga. den der plastik indsats.. (mange af mine veninder, som har børn havde samme problem.) Så vi byttede den og købte den stol som hedder dan stolen, og ligner meget den gamle trip trap stol med bøjlen.. og den koster også 999 kr men i kære børn fik vi den til 500 kr smiley

Ville bare lige give dig den info, hvis du har en pige med tykke lår smiley

• #2   8. jan 2013 Køb en brugt med den gammeldas bøjle til et par hundrede, og få den malet smiley det her vi gjort smiley

• Mia M
    Mia M Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 154
    #3   8. jan 2013 Jeg tror ikke at du får den billigere smiley det er jo en klassiker, de er sjældent sat ret langt ned smiley

Min dreng der er stor af sin alder sidder meget bedre i dem med plastik bøjle end den gamle med træbøjle - den sidder han direkte dårligt i pga manglende støtte til ryggen:)

Held og lykke med jagten på stolen smiley

• #4   14. jan 2013 Øv troede at babysam havde den på udsalg til de der 999kr men det var ikke nu de havde den, nogle der har set den på udsalg??

Kommentér på:
Trip trap udsalg

Annonce