{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.458 visninger | Oprettet:

* Louise *
* Louise *
Følger: 1 Emner: 41 Svar: 292

Klapvogn. {{forumTopicSubject}}

Nu det ved at være tid til en klapvogn gerne må komme på banen.
Men er lidt i vildrede.
Vi vil gerne have en med drejehjul foran... og benene skulle gerne ku komme op i nogenlunde vandret.

Hvilke vil I anbefale? Hvad har I været særligt glade for og hvor tit bruger I klapvogn?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning i parcelhushave og bortkørsel i 8270 Højbjerg 1.200 kr.
  • Hækkeklip 1.300 kr.
  • Handymand 790 kr.
  • Nedtagning af markise på altanen 1.100 kr.
  • Udskiftning af vandhane i køkkenet 800 kr.
  • Tage to lamper ned 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klapvogn.
  • #1   18. nov 2012 Vi startede med en med drejehjuk, men det virkede bare slet ikke for os..
    Så den blev skiftet ud med en cerox fra emmaljunga, og DEN er vi glade for

• #2   18. nov 2012 Nu har jeg ikke en med drejehjul, men jeg kan klart anbefale en Emmaljunga. Jeg er rigtig glad for min, jeg har brugt min hver dag i over et år, når jeg skulle hente mine børn i daginstitutionerne, det er så slut nu da min kæreste har fået et nyt job så han kan hente dem, men ellers bruger vi den 2-4 gange om måneden smiley

Jeg har mest været glad for at den ikke fylder så meget som en barnevogn, så den er nem at have med i bilen, ikke fordi en barnevogn ikke er nem, men vi havde en fiat punto da vi brugte barnevogn, og der kunne den ikke rigtig være, men det kunne klapvognen smiley

• #3   18. nov 2012 Her har vi også en cerox fra emmaljunga... Denne er vi bare super glade for, har bare dog endnu ikke fundet ud af ligge den der ned de kan have deres fødder på....:-) her bruger vi den også til at sove i når han kommer sent i dp og barnevognen står der over....

• #4   18. nov 2012 Vi har en emmaljunga Nitro City , og den er SÅ fantastisk smiley

• #5   18. nov 2012 Vi har en Emmaljunga Cerox og er simpelthen så træt af den! Bruger den så sjældent.

• #7   18. nov 2012 Har baby jogger city mini og er super glad for den. Den er bare rigtig god og køre med og er super nem og slå sammen.
    Jeg bruger den hver dag

• #8   18. nov 2012 Elsker også vores cerox, vi startede også med drejehjul men skiftede over til almindelig .

• #10   18. nov 2012 Trine: prøve at tage betrækket af fødstøtten, så tror jeg det giver sig selv hvad du skal gøre..
    Man skal ligesom vippe op og trække ud af imens man bipper på en knap..
    Når først man lige har taget er det ganske nemt smiley
    Det gode ved cerox'en er at den er 'bred', så vi kan have voksien i den om vinteren..
    Et minus synes jeg er selerne, de er ret fastlåste og sidder højt placeret, Axls ører kom ofte i karambolage med stropperne, men satte så en barnevognssele i i stedet også var det ligesom ovre smiley

• #11   19. nov 2012 Vi har købt en emmaljunga nitro City til når bettemanden bliver stor nok. Den er med drejehjul, og hvis man skal kører på grusvej eller ligende, så kan de låses fast så de ikke kan dreje og skøjte rundt smiley .. Syntes den er perfekt fordi den kan begge dele.

• #14   19. nov 2012 tja jeg ville skrive stort set det samme som Christina H mor til Tristan smiley

vi har brugt den rigtig meget, min er dog uden drejehjul, da det ikke fungerer for mig når jeg har en hund på slæb, eller indimellem omvendt smiley

Men scooteren fås både med og uden...

• #15   19. nov 2012 Vi har en Emmaljunga Nitro City er rigtig glad for den, og den er med drejehjul:-) Bruger den en del, men nu er min dreng kun 9 måneder så er sikker på den bliver meget mere når han lige bliver lidt ældre:-)

• * Mama1304 *
    * Mama1304 * Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 113 Svar: 259
    #16   19. nov 2012 Vi har en Emmaljunga City Cross, som vi er utrolig glade for smiley Den bliver også brugt flittigt

• #17   19. nov 2012 Mor til A:
    Vi har taget selerne om på bagsiden og under vognen og sat dem fast der med strips og så har vi bare sat en barnevognssele i istedet for så han nu har super frihed både når han ligger ned og sidder op...

Super må lige prøve at pille stoffet af fodstøtten. Skal man altid det når den skal slåes ned?

• * Louise *
    * Louise * Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 41 Svar: 292
    #18   19. nov 2012 Tak for input.
    cerox virker til at være den der går mest igen. smiley

Kommentér på:
Klapvogn.

Annonce