{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.198 visninger | Oprettet:

nintendo {{forumTopicSubject}}

Hej piger.

Vi er lidt uenige om hvornår bonussøn på 4 1/2 skal ha en Nintendo. Min kæreste synes at han lige så godt kan lære det. Men jeg synes, at vi skal vente til han selv siger han ønsker sig en. Eller i hvertfald til han selv vil kunne finde rundt i menuen og selv skifte spil.

Han spiller nogen gange vende spil og et myre spil på min telefon, nogen gange spiller han på min computer. Men han gider max at spille 10-15 min af gangen.
hans storebror har en, men den siger han at han ikke må spille på fordi han ikke kan finde ud af det. Men jeg ved ikke om det bare er fordi det er nogle svære spil.

Hvornår synes i at de små er gamle nok?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning i parcelhushave og bortkørsel i 8270 Højbjerg 1.200 kr.
  • Hækkeklip 1.300 kr.
  • Handymand 790 kr.
  • Nedtagning af markise på altanen 1.100 kr.
  • Udskiftning af vandhane i køkkenet 800 kr.
  • Tage to lamper ned 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nintendo
  • #2   14. aug 2012 Frederic bliver 4 år her den 3 september og han har selv købt sig én, da han en eftermidddag kom og sagde; moar, jeg ønsker mig en nintendo. Frederic, ved du hvad den skal bruges til? Ja da mor, den er da til at spille spil på..

Vores kusine fra maj 09 har en ipad sammen med sin storebror der bliver 5 år til januar... Kender en dreng der 2½ og han spiller spil på sin mors iphone..

• #3   14. aug 2012 Altså vores den yngste begyndte at spille da han var 3,5 og han er rigtig god til nogen af de spil vi har.. som feks mario. Han skifter selv spil og finder rundt i menuen. Han har længe haft wii på sit værelse.

• #4   14. aug 2012 Jeg tænker bare, når han ikke selv viser den store interesse for at spille. De gange han har spillet på min telefon og computer er når han er blevet spurgt om han har lyst.

• #6   14. aug 2012 vores søn fik en i fødselsdagsgave, da han fyldte 5 her i år. sys det er en fin alder, selvom jeg var lidt i tvivl om han ville passe ordentlig på den (den koster jo en krig) og om han overhovedet kunne finde ud af det hehe men det gik temmelig hurtigt, utroligt så hurtigt de lære faktisk og helt af sig selv smiley

• #9   14. aug 2012 Personligt mener jeg at man bør vente så længe som muligt med alt elektronik... Jeg tror jeg var 10 år inden jeg havde en gameboy med sort/hvid skærm... Så mon ikke han også kan vente, hvis det alligevel ikke rigtig siger ham noget?

• #10   14. aug 2012 Jeg tror også vi venter, så kan han enten få den i julegave eller fra lillesøster når hun kommer:-). Hvis han altså, begynder at spørge til en... smiley

• #13   14. aug 2012 Lige et side spørgsmål til jer der her en Nintendo, hvilke spil har i der til?

• #16   14. aug 2012 hvis du nogensinde kommer til tyrkiet osv, så er det der man skal købe smiley vi købte 1 spil med 336 forskellige spil på, bla en masse mario spil, mariokart osv spiderman, turtles,timmie (staves? ham det lille får ihvertfald) dora, og ja der er virkelig mange spil på smiley tror der går laaaaang tid før vi skal købe et nyt spil ihvertfald. og vi gav kun 250kr for det smiley det er jo alligevel hva man rundt regnet gir for 1 spil herhjemme.
    udover det fik han da vi købte nintendoen et spil med cars og så har jeg fået et af en arbejdskollega, det kan han dog ikke hitte ud af endnu smiley

• #18   15. aug 2012 Amalie - Der er både fordele og ulemper ved at de lærer at bruge elektronik tidligt.. Fordelen er nok at det bliver naturligt for dem at bruge det (nogle skoler og lign kræver at de kan bruge elektronik når de starter i skole) samt at de lærer nogle ting ved det.. Ulempen ved det er at deres motoriske udvikling kan blive bremset, ved at sidde med en nintendo, og at de ikke er sociale med andre børn, og derved hemmer man deres sociale kompetencer. Håber det giver lidt mening smiley

Kommentér på:
nintendo

Annonce