{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Odder kaleche?
  • #1   8. nov 2008 så løs er den slet ikk. så det kan ikk lade sig gøre , at den falder ned.
    med tiden kan den godt begynde og blive løs, men så det lige og få den strammet, det en super lækker vogn ..
    arbejder til daglig med odder vogne,

• #2   8. nov 2008 jeg ville ikke selv vælge en vogn med klikkaleche, da jeg tit har set at de begynder at hænge i det.
    men vil give ret i at odder er en superlækker vogn, og de fåes da gudskelov også med "gammeldags" kaleche, har selv en som jer er rigtig glad for

• #3   8. nov 2008 hvis de begynder og hænge, er det jo fordi de skal strammes?

• #4   8. nov 2008 Jeg har selv en odder vogn med blød kaleche og min er begynde og blvie løs nu og falder lige så stille nedad, når vi er ude og gå tur... men den falder jo altså ikke helt ned... den er 5 mdr gammel nu - men jeg kan nu kun anbefale en odder vogn, den er virkelig lækker!

• #5   8. nov 2008 Køb med rigtig lås på kalechen det fortryder du ikke. Du kan jo vælge den som classic i stedet smiley hvis du går ind på odders hjemmeside kan du selv designe den.

• #6   9. nov 2008 Ja jeg er bare så vild med olivia sport modellen der ser en del anderledes ud end de andre classiske oddervogne og den her har jo kaleche uden den arm på men kan de godt spændes så?

det var min mor der sagde til mig, da jeg viste hende den at hun havde hørt at sådan nogen barnevogne uden den arm på der når børnene blev lidt større så tog de fat i dem og sad og ruskede dem frem og tilbage og så synes jeg det er ærgeligt at give penge for en lidt dyr vogn hvis kalechen er noget bras, og har jo kun hørt så godt om Odder men så vidt jeg kan se er det også den eneste uden den arm og det er jo en ret ny model.

men det er bare den jeg er så vild med, den er så enkel og blød og med de runde kurver så vilel høre ad så det ikke blev en stor belastning for mig for er helt vild med den model

men når Odder er så god så tænker jeg om de kan finde på at lave en vogn med sådan en kaleche hvis den vil give problemer?

• #7   9. nov 2008 det ikk så særlig tit vi har kunder der har problemer med den bløde, o hvis den er blevet løs, så ta de to sek, og stramme den,
    jeg syns personlig den hårde er dårlig?

den er skide hård, og når det bliver vinter og frost vejr, er dne pisse svær og får op og ned, vi har flere problemer med den hårde, end den bløde.

• #8   10. nov 2008 tusind tak for svarene smiley

Den hårde er det den med armen? den lidt mere firkanterde klassiske model?
    ok for var bare bange for at barnet vilel begynde at tage fat i kalechen og rykke den frem og tilbage og vil synes det er rigtig sjovt så det ville være svært at vende den af med igen, men det skal jeg nok ikke være bange for så, det var bare min mor der sagde det. så tør jeg godt købe den alligvel

• #9   10. nov 2008 ja den hårde, det den gammel dags. den fiekante.

du skriver bare hvis du har brug for hjælp, arbejder nemlig i babysam:)

• #10   10. nov 2008 og husk nu der er mellem 6-8 ugers leverings tid på vogne:D

• #11   11. nov 2008 tak hvor er det rart at der er en med den stærke erfaring.

ved du om der er nogen problemer der går lidt igen lige med modellen Olivia sport?
    min mor og kæreste synes nemlig den er lidt krydret i prisen så vil helst undgå at få en lang næse, synes bare den virker perfekt

• #12   11. nov 2008 overhovedet ikk.

det ikk så tit vi har problemer med odder, og når du har haft vognen i et år, kan du kommer en og aflever den, og så bliver den tjekket igemmem og så laver de den, hvis der nogle små fejl.
    deres vogne er så gemmemtænkt, så det ikk særlig tit, der fejl på dem,
    og hvis der er det, så pjeler babysam, og lave det eller hvis der stel fejl, så får et nyt stel.

• #13   25. nov 2008 Sådan er vi så forskellige. Jeg kan personligt ikke lide den bløde kaleche. Mest fordi den er så nem for fremmede at slå ned for at se babyen. Og det er vi sgu ikke interesserede i. Men det kan da ske andre har en anden holdning til tingene. Samtidig har jeg hørt utrolig mange klage over den netop kommer til at hænge. Da det er et kliksystem er den ikke så nem at stramme op. Da det blandt andet krævet at der monteres nye tænder i bunden. Forresten er det da vidst en lille skrøne at det tager 6-8 uger at købe og få en barnevogn. Det er mig bekendt et klassisk salgstrick for at få solgt dem tidligere. Odder med flere ejes jo netop af Babysam og de laver barnevogne til rigtig mange. Hvis man gider undersøge sagerne laver Odder flere barnevogne end der bliver solgt i DK. Så de kan vel ikke være bagefter. Oven i det har jeg aldrig hørt om en der har fået en barnevogn for sent. Og det er info fra flere Babysam ansatte.

• #14   26. nov 2008 MIkkel T

det sku da ikk et slags trick?
    det kommer da an på hvad farve og vogn du vil ha, vi har jo ikk 5 modler ståene, i 10 foreskelig farver. så nogle gange kan man være heldig at vi har vognen på lager,og andre gange skal den bestille og det ta flere uger, og det både odder der siger det og,sådan er det os med emmajlunga.

Kommentér på:
Odder kaleche?

Annonce