3.646 visninger
|
Oprettet:

9. jun 2008 Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Odder kaleche? {{forumTopicSubject}}
Har kigget på den der Odder olivia sport som jeg har forelsket mig i men er der nogen der har erfaring med den om kalechen blæser ned eller om det er et problem at der ikke er sådan en stivearm på? om barnet selv tager fat og rusker den op og ned?
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 16 Svar: 78
med tiden kan den godt begynde og blive løs, men så det lige og få den strammet, det en super lækker vogn ..
arbejder til daglig med odder vogne,
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
men vil give ret i at odder er en superlækker vogn, og de fåes da gudskelov også med "gammeldags" kaleche, har selv en som jer er rigtig glad for
nov 2008
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 33 Svar: 281
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 2
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
det var min mor der sagde til mig, da jeg viste hende den at hun havde hørt at sådan nogen barnevogne uden den arm på der når børnene blev lidt større så tog de fat i dem og sad og ruskede dem frem og tilbage og så synes jeg det er ærgeligt at give penge for en lidt dyr vogn hvis kalechen er noget bras, og har jo kun hørt så godt om Odder men så vidt jeg kan se er det også den eneste uden den arm og det er jo en ret ny model.
men det er bare den jeg er så vild med, den er så enkel og blød og med de runde kurver så vilel høre ad så det ikke blev en stor belastning for mig for er helt vild med den model
men når Odder er så god så tænker jeg om de kan finde på at lave en vogn med sådan en kaleche hvis den vil give problemer?
nov 2008
jeg syns personlig den hårde er dårlig?
den er skide hård, og når det bliver vinter og frost vejr, er dne pisse svær og får op og ned, vi har flere problemer med den hårde, end den bløde.
jun 2008
Den hårde er det den med armen? den lidt mere firkanterde klassiske model?
ok for var bare bange for at barnet vilel begynde at tage fat i kalechen og rykke den frem og tilbage og vil synes det er rigtig sjovt så det ville være svært at vende den af med igen, men det skal jeg nok ikke være bange for så, det var bare min mor der sagde det. så tør jeg godt købe den alligvel
nov 2008
du skriver bare hvis du har brug for hjælp, arbejder nemlig i babysam:)
nov 2008
jun 2008
ved du om der er nogen problemer der går lidt igen lige med modellen Olivia sport?
min mor og kæreste synes nemlig den er lidt krydret i prisen så vil helst undgå at få en lang næse, synes bare den virker perfekt
nov 2008
det ikk så tit vi har problemer med odder, og når du har haft vognen i et år, kan du kommer en og aflever den, og så bliver den tjekket igemmem og så laver de den, hvis der nogle små fejl.
deres vogne er så gemmemtænkt, så det ikk særlig tit, der fejl på dem,
og hvis der er det, så pjeler babysam, og lave det eller hvis der stel fejl, så får et nyt stel.
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 2
nov 2008
det sku da ikk et slags trick?
det kommer da an på hvad farve og vogn du vil ha, vi har jo ikk 5 modler ståene, i 10 foreskelig farver. så nogle gange kan man være heldig at vi har vognen på lager,og andre gange skal den bestille og det ta flere uger, og det både odder der siger det og,sådan er det os med emmajlunga.
Odder kaleche?