{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.615 visninger | Oprettet:

spørgsmål med barnevogn :) {{forumTopicSubject}}

Har lige et par spørgsmål
1 - Er en emmaljunga den eneste prducent som har en kasse der kan slåes helt flad? Tænker klappe den helt sammen så den faktisk kan stå bag førersæderne???
2 - Hvad har i givet for jeres vogn og hvilken inkl lift, pusletaske, madrasser, lagener, fluenet og regnslag???

Tænker om vi skal købe en splinterny emmaljunga big star supreme inkl alt tilbehør til lidt over 7000 kr

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål med barnevogn :)
  • #1   20. apr 2012 Odder kan også og ja de fleste andre vogne . De er som regel 2 bøjler der skubbes ind i nogle hak - det gir mening hvis du ser det smiley

• #2   20. apr 2012 har set det, så giver mening smiley Vi er ved at finde ud af hvilken vogn, vi har nemli en lille bil, så den skal jo kunne være deri

• #3   20. apr 2012 jeg ved at den gamle brio sport ( 2005 ) også kan klappes helt sammen i kassen... jeg har lige købt en emmaljunga fra 2006 til billige penge incl alt udstyr... syntes det er en god robust vogn smiley

• #4   20. apr 2012 Godt så smiley

Altså jeg er Odder pige , men det er i bund og grund en smagssag jo (og pengesag ;))

• #5   20. apr 2012 lisbeth - synes også en emmaljunga virker super fin til vores behov smiley men forsøgte at se i dag om min venindes barnevogn kunne gå i bilen, kassen kunne selvf stå bag førersædet, men stellet kunne ikke være i bagagerummet smiley Så ved ik helt hvad vi gør, om vi skal ud og overveje ny bil

• #6   20. apr 2012 vi har trille gigant og er godt tilfreds vi bor langt ude på landet og den holder vil vores lange hullet indkørelse 560 meter. og vi gav med alt det du skriver plus dyne og sengetøj og barnevogn sele 2999 fra ny

• #7   20. apr 2012 fru nøhr.. jeg er også vild med odder zip , men syntes det er mange penge at smide i en barnevogn, når den kun skal bruges til et barn.. men havde jeg skulle købe til mit første barn og kommende børn - havde jeg også købt odder smiley

• #8   20. apr 2012 pernille.. kan godt følge dig - jeg kører selv bmw 528 og der er heller ikke meget plads selvom bilen virker stor - når vi snart skal kunne være 5 personer + en barnevogn i ... men vi overvejer stativ til stel og kasse i bagagerum og så beholder vi bilen smiley

• #9   20. apr 2012 er bare bange for at hvis stellet skal hænge på cykelstativ, at den ruster hurtig op

• #10   20. apr 2012 Vi har en basson, den kan også slås sammen, og vi har altid haft stellet bag på bilen i en pose

• #11   20. apr 2012 jae problemet er bare at vi ikke kan have stel i vores smiley dytten er sgu for lille

• #12   20. apr 2012 pernille.. ved at odder´s xdream stel intet fylder - men det koster - prøv at tjekke på dba og se evt brugtprisen. men det er også dyrt at skifte bil ud - så man må opveje tingene mod hinanden... derfor har jeg valgt at købe en god brugt barnevogn, som gerne må blive lidt ridset og stellet hænge bag på bilen mm - jeg taber alt for meget ved at sætte øsen om...

• #13   20. apr 2012 Hvad bil har i hvis jeg må være så fræk ? smiley

• #14   20. apr 2012 Vi har købt en basson grande mener jeg. Den største basson man kan købe. Og så den helt nye model. Den kan også klappes helt sammen. Har fået st vide flere steder, og flere sf dem vi kender der har Emmaljunga siger at de er sindsygt løse i stellet. Man skal faktisk have fat i vognen hus der sidder et barn deri så den ikke vælter. Og så knager og piber den (det gjorde de tre nye jeg havde fat i oppe i butikken også smiley ) så keg tør ikke købe den. Kender flere der har basson, og brugt den til flere børn uden det kan ses/mærkes/høres. Så vi glæder os til at få den i brug smiley og med pusletaske på bid gav vi 3999 smiley et røverkøb smiley

• #15   20. apr 2012 vi har en hyundai getz fra 2004
    Ja vi overvejer også stærkt en basson faktisk, men fordi jeg synes der var sådan et fint tilbud på en emmaljunga nu her smiley Gedemarked, men spændende, at se på vogne smiley Odder bliver det desværre ikk, synes de er lige dyre nok

• Allan D
    Allan D Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Svar: 15
    #16   20. apr 2012 Vi købte en emmaljunga, både pga alle de ting jeg syntes var smart ved den, plus udseende, købte charleston modelen i læder, fed barnevogn som skiller sig ud.

Ved godt det kostede mere end de fleste, men kan godt lide ikke at have hvad alle andre har

• #17   20. apr 2012 Ud og prøve jer frem smiley Der er ikke andet for, end at smide en masse forskellige vogne om bag i bilen smiley

jeg har en Big Star Uniq som jeg er rigtig glad for. Jeg har en gammel corolla, og var ret tæt på en kombivogn, men den kunne lige præcis være der, fordi både stel og kasse bliver helt flad, og hjulene er lette at tage af. Jeg elsker det system med klikbremser!

Jeg havde min venindes odder omme bag i bilen og det var godt nok knebent! Kassen blev rigtig fint flad, men slet slet ikke stellet!

Kommentér på:
spørgsmål med barnevogn :)

Annonce