{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.778 visninger | Oprettet:

stokke newborn vs skråstol {{forumTopicSubject}}

jeg er lidt nysgerrig om at høre fra andre´, som har købt den babystol til stokke tripp trapp - er den de 800 - 1000 kr værd eller er den så praktisk som den ser ud og bruger man den ? - jeg syntes den ser praktisk og effektiv ud og dejligt at have baby med til bords - men ved nærmere eftertanke - så stod mine børn tidligere bare på bordet i skråstol og kunne følge med... hvad mener i derude ? - er det pengene ud af vinduet at købe den stokke newborn ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stokke newborn vs skråstol
  • #1   18. apr 2012 Jeg var sååååå glad for vores, den var guld værd. Super lækkert at de kan sidde med ved bordet og ikke er nede på gulvet.

• #4   18. apr 2012 takker - lyder til at i alle har været glade for den newborn stol og at den har været pengene værd - overvejer at finde en brugt på nettet smiley

• #5   18. apr 2012 pernille.. det er jo også lige det med at sidde for meget op - jeg har brugt skråstol til begge mine , når vi spiste- så vi var samlet allesammen der... ellers har kravlegården været et hit fra dag 1

• #6   18. apr 2012 Her ville den have været overflødig. Hun har altid sovet når vi spiste mad, og var hun vågen lå hun på gulvet på sit legetæppe så hun kunne ligge og rulle/trille som hun lystede.

Vi har heller ikke brugt vores skråstol særlig meget, men den var god lige da hun begyndte på grød og var for lille til sin tripp trapp stol. Men det drejer sig om 5-6 uger måske.

• #7   18. apr 2012 vi har ikke haft hverken newborn eller stråstol, da de jo gerne skal ligge.. (som tidligere nævnt..)
    Han har ligget på gulvet eller på et tæppe på bordet. Har vi været mange mennesker eller når vi har været ude, har han været på skødet eller også har han siddet i sin autostol på en stol.. smiley

• #8   18. apr 2012 Vi har den og det har virkelig været rart. Hjalte er født for tidlig og var derfor ældre inden han selv kunne sidde, i der var den altså guld værd;)

• #9   18. apr 2012 Her var det spild af penge da min søn var en stor og lang dreng fra fødselen og han ville ikke være klemt sammen som han blev i den...
    Men tror at får man et mindre barn vil den være skøn smiley

Så jeg ville vælge en skråstol smiley

Kommentér på:
stokke newborn vs skråstol

Annonce