{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.534 visninger | Oprettet:

kasper-phannee .
kasper-phannee .
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15

softshell, danefæ, molo eller? {{forumTopicSubject}}

Hey alle.

Det er ved at være tiden til at få købt en forårs/sommerjakke til Mika.

Har kigget på lidt forskellige, og er nok faldet mest for danefæs model.
Men har da også haft kigget molo, småfolk osv. Og de mærker kender jeg udemærket, men kender ikke det store til danefæ.
Hvordan er deres kvalitet, pasform og størrelser?

Eller kan i ud fra jeres erfaringer anbefale en anden softshell?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  softshell, danefæ, molo eller?
  • #2   6. apr 2012 Jeg var helt vild med molos og måtte bare ha den til anton, men mage til dårlig kvalitet skal man lede længe efter. Reflekssyningen krakelere efter første vask ( 30 graders skånevaks med specielt vaskemiddel til softshell ) og til trods for vask 2-3 gange i specialvaskemiddel har den holde dårligt på farven at den ellers så flotte limegrønne nu er helt mat/ forvasket.Den er fin nok til at holde varmen etc Men udseendet er alt for grimt i forhold til den korte tid den var i brug.

Anton var fra 2010 kollektionen og man må da håbe de har udviklet lidt dem siden. ( den model med den skrå lynlås )

• #3   6. apr 2012 Havde faktisk set/hørt om det krakelerede refleks kant, på molos jakke. Men dog ikke at de falmede så hurtigt i farven. Man regner jo med en noget bedre kvalitet, når man betaler det ekstra. Vi er nu ellers ganske tilfreds med molos, andre produkter.

Men molo blivet det ihvertfald ikke så. smiley

• #4   6. apr 2012 Vi har altid brugt dem fra Molo og har aldrig haft problemer med kvaliteten hverken på selve jakken eller på reflekserne. Dem fra Hummel er osse lækre, men kender dem kun til de store smiley

• #5   6. apr 2012 jeg har en danefæ voksen-softshell, og har også overgangsjakken og regnfrakken... Og dem er der i hvert fald ingen problemer med.. Har vasket dem alle flere gange, axl har gylpet, tisset og skidt på dem, og de bliver bare rene hver gang..Mon ikke det samme gælder for børnejakkerne?

• #7   6. apr 2012 Vi har hummel vinter jakker til ungerne og de har bare holdt så godt. Og den lille har overtaget den stores så det er på andet år.. Og fungere stadig perfekt.

• #8   6. apr 2012 freja har fra danefæ, dog sidste års model, det er en str 98 og hun er 2 1/2 og den passer fint, men køber aldrig danefæ soft mere, den er kun blevet brugt her da det gode vejr kom og den er allerede gået i stykker i lynlåsen og syningen er gået i ærmekanten :s virkelig skuffet når den er så dyr smiley

liva har en molo, den er lækker ,men ja krakker hurtigt i reflekserne.

victor har jeg købt en reima til og den er rigtig god sys jeg smiley

• #9   6. apr 2012 Sidste år havde vi en Didrikson softshell til vores søn, som dengang var knap 1 ½ år. Han fik den i str.80.

I år har han fået en lækker MOLO softshell i str.98 smiley Han er nu 2 år og 3 måneder....

• #10   7. apr 2012 Jeg har lige købt softshell til Storm - den går ned til str. 92.

Han har dog fået den i 98 og så er ærmerne smøget lidt op.
    Den er rigtig rigtig lækker, han bruger ikke andet pt.

• Lena L
    Lena L Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 289
    #11   7. apr 2012 Ticket To Heaven med aftageligt fleecefor.

Kommentér på:
softshell, danefæ, molo eller?

Annonce